A tavalyi fejlesztéssel az Euro5 környezetvédelmi normákhoz igazították a Ninja 1000SX-et (leánykori nevén Z1000SX-et), azonban máris itt van egy következő csomag. A kibocsátási követelményekhez igazításon túl korábban új hattengelyes dőlésszög-érzékelő modult, frissített ride-by-wire technológiát kapott. Ezúttal azonban nem a menetteljesítmény áll a fókuszban. Vagy mondjuk úgy, a túra-sport kategóriába szuszakolható motornak most inkább az előbbi tulajdonságait vizsgálják felül és emelik magasabb szintre.
A 4. generáció friss fejlesztéseihez, azaz a 4-1 kipufogóhoz, az kedvezőbb aerodinamikai tulajdonságokkal bíró idomzathoz, a már radiálisan rögzített első féknyergekhez, az új gyorsváltóhoz vagy a vízszintesen beépített hátsó rugóstaghoz nem nyúltak. Kap azonban jövőre új, tömöttebb és komfortosabb ülést, hogy egy hangyányit élvezetesebb legyen az egész napot a nyeregben tölteni.
A szerszámok nélkül állítható szélvédő egy új fokozatot kap, hogy az eltérő magasságú és testalkatú motorosok könnyebben megtalálják a nekik kedvező állást. A táskák mérete marad összesen 56 liter. Az 1000SX jövőre várhatóan zöld/fekete és szürke/fekete színkombinációkban érkezik.
Cimkék:
Nagyon úgy tűnik, hogy hazai piacon történelmet ír a Harley-Davidson és idén a legkelendőbb ADV motorrá válik a Pan-America.
Elolvasom »Egy új teaser videóban mutat többet a Triumph az új Speed Triple 1200 RR-ből, nem várt irányba haladhatnak vele.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »