Előkerült néhány kémfotó, ami alapján kiderült, hogy melyik lesz a Husqvarna következő túraendurója. Hiszen a svédek már korábban is jelezték, hogy a Norden számukra nem egyszeri projekt. A 901 csupán az első és nem “Az” adventure motor. A következő fokot két szinttel lejjebb lövik be a köbcenti lépcsőn, azaz a 401 érkezésére számíthatunk.
A kisebbik Svart- és Vitpilennel való rokonság stílusában egészen jól tetten érhető. Persze a nagy plexi, a széles kormány, a hosszabb rugóutak és a bütykös gumik ellenére. Túrázó szempontból pozitív fejlemény, hogy egészen használhatónak tűnő farrészt hagytak neki, így nem csak utast lehet tisztességesen szállítani, hanem mondjuk egy tengerészzsák rögzítése is kevesebb fejtörést okoz.
A Norden 401 alapvetően a KTM 390 Adventure motorra épül. Hogy annak pusztán egy stílusosabb, különcebb, vagy valóban magasabb szintű változata lesz-e, arra nagyon sokan kíváncsiak. Ugyanakkor még az sem biztos, hogy a “401” megnevezés helytálló, hiszen a Svart- és Vitpilen modelleket is 490 köbcentire fejlesztik, amit svédül 501-nek írnak majd.
Cimkék:
Ez azt jelenti, hogy egészen 2024-ig még a brit Triumph marad a Moto2-es versenymotorok exkluzív beszállítója.
Elolvasom »Igazából innentől kezdve úgy kellene rövidíteni, hogy EIDDR, de márkaként azért még megtartja nevét az EICMA.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »