A Triumph marad a Moto2 motorbeszállítója. Erről írt alá szerződést a két elégedett fél, a brit motorgyártó vállalat, valamint a Moto2 jogtulajdonosa, a Dorna. Az újabb szerződés három évre szól, azaz 2024-ig még biztosan hallgathatjuk a golyóálló, 765 köbcentis, soros háromhengeresek jellegzetes morajlását a közvetítések alatt.
A Triumph 2019-ben váltotta a soros négyhengeres, hatszáz köbcentis Honda blokkot. Az eredetileg a Street Triple RS-ből származó egységre akkor is három évre írtak alá, ami az idei évben járt volna le, ha nem újították volna újra meg.
Steve Sergent, a Triumph termelési igazgatója természetesen végtelen optimizmussal és örömmel kommentálta a megújított szerződést. Szerinte az elmúlt három évben a Dornával való együttműködés minden tekintetben cégsikernek tekinthető. És ahogy 2019 és 2021 között rengeteg újítást eszközöltek a 765-ös blokkon, úgy 2022-re és 2023-ra is kész terveik vannak, hogy tovább optimalizálják a háromhengerest.
Cimkék:
A Moto Guzzi új, ezres crossovere, a V100 az olasz márka kereken századik születésnapjára készül el. A felvezetése ezzel megkezdődött.
Elolvasom »Bár még meg sem jelent a Husqvarna első túraendurója, a Norden 901, az máris tűnik akkora sikernek, hogy bátran belefognak a 401-be.
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »Hatalmas felzúdulást keltett motoros körökben a Levegő Munkacsoport ötlete: tiltsuk ki a robogókat Budapestről.
Elolvasom »Túlzás nélkül mondhatjuk: egy tényleg baráti társaság gyűlt össze, hogy bő 140 motorral induljunk neki az Onroad.hu Évadnyitó gurulásnak.
Elolvasom »