Nem gyakori felállás, hogy az európai potenciális vásárlók, újságírók és motorrajongók epekedve figyeljék, hogy micsoda motort kínál a Honda keleten. Mit keleten? Egyenesen Indiában. A CB350 forgalmazása ugyanis ott indult meg először, majd egy kurflival és egy névváltoztatással később GB350 néven 2021-ben az őshazában, Japánban is elkezdték árulni. Sőt, már egy extrázott kivitelt is kapott. Miközben felénk ráérősen taszigálja a szél az ördögszekereket, annyi híre sincs. Csak egy kósza félígéret.
A GB350 S, azaz a fullos változat július 15-én indul japánhódító körútjára. Az egyhengeres, léghűtéses, 20 lóerős, gusztusosan réginek látszó Honda fényes szürke és fekete fényezéssel érkezik.
Az alapmodellhez képest az S kivitel sportosabb kormányt és egy szép hurkás ülést kap. A hátsó sárvédő keskenyebb, de egyúttal egy leheletnyivel könnyebb is, a világítást pedig teljesen LED-re cserélik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »