Ameddig a Yamaha eddig jól elvolt a nyolcadliteresek mezőnyében az MT 125-tel, meg az R125-tel, addig egy elég fontos szegmenst – eddig – hagytak kifolyni a kezeik közül. A klasszikus, gusztusos kis retró roadsterek világát, ahol a legfontosabb szereplő így jelenleg talán a Honda CB125. Miközben a Yamahának is ott van a kész múltidéző családja 700 és 900 köbcentiben is. Ezt a folytonossági hiányt tömik most ki az érkező XSR125-tel.
Az erő szent forrása a kategóriában ismerős, nem túl meglepő számokat mutatja. Az elvárhatóan egészséges 15 lóerőt 9.000-es fordulatszámon hozza az egyhengeres blokk.
De ebben nincsen semmi meglepő. Várható volt, hogy az XSR125 erőteljesen az MT 125-re fog építkezni. Ugyanaz a blokk, ugyanaz a deltabox váz, 41-es USD villák és fékek várhatóak.
Cimkék:
Sajnos dátum egyelőre nem tartozik a Yamaha új videójához, amely valószínűleg az YZF-R7 visszatérését erősíti meg.
Elolvasom »Rendben, ez csupán egy koncepció, annak viszont elég elszállt a LED-es, okostelefonos összeköttetésű Brembo G Sessanta.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »