Sajnos az utóbbi napokban rengeteget olvashatunk arról, hogy mekkora a baj Indiában. Már megint – vagy inkább még mindig – a koronavírus járvány miatt. A betegség kezelése egy korábban nem ismert hiányra mutatott rá az egyébként sem virágkorát élő helyi egészségügyi ellátórendszerben. Ez pedig az oxigén, aminek persze a fontossága triviális, a beszerezhetőségi nehézsége viszont meglepő. Akkora a gond, hogy a külföldről érkező csomagok sem nyújtanak megoldást, aminek az lehet a következménye, hogy a világ hatodik legnagyobb gazdaságának a talpraállása megtorpanhat. És azt a megtorpanást bizony mi is érezni fogjuk, az egész világgal karöltve.
Az országban működő legnagyobb vállalatoknak is akad tennivalója emiatt. Az autó- és motorgyártásban egyaránt érdekelt Honda, Suzuki és Bajaj egyaránt lépett.
Ezek a vállalatok a gyártásban használt oxigénkészleteiket felajánlották az egészségügynek. Erre az időszakra le is állnak az indiai üzemek. A Suzuki három, míg a Honda négy gyárban állította le termelést. Hogy a gyártók valamelyest kompenzálják a kiesett időt, egyelőre előrébb hozták a későbbre tervezett éves karbantartási munkálatokat.
Cimkék:
Tovább terjeszkedik az olasz Brembo birodalom. A spanyol J. Juan márkával együtt már négy fontos név tartozik az anyacég alá.
Elolvasom »A Suzuki V-Strom 1050 és annak XT változata nem változott az előző évhez képest, lássuk hát milyen színvariációk érhetőek el idén hozzá!
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »