Sajnos az utóbbi napokban rengeteget olvashatunk arról, hogy mekkora a baj Indiában. Már megint – vagy inkább még mindig – a koronavírus járvány miatt. A betegség kezelése egy korábban nem ismert hiányra mutatott rá az egyébként sem virágkorát élő helyi egészségügyi ellátórendszerben. Ez pedig az oxigén, aminek persze a fontossága triviális, a beszerezhetőségi nehézsége viszont meglepő. Akkora a gond, hogy a külföldről érkező csomagok sem nyújtanak megoldást, aminek az lehet a következménye, hogy a világ hatodik legnagyobb gazdaságának a talpraállása megtorpanhat. És azt a megtorpanást bizony mi is érezni fogjuk, az egész világgal karöltve.
Az országban működő legnagyobb vállalatoknak is akad tennivalója emiatt. Az autó- és motorgyártásban egyaránt érdekelt Honda, Suzuki és Bajaj egyaránt lépett.
Ezek a vállalatok a gyártásban használt oxigénkészleteiket felajánlották az egészségügynek. Erre az időszakra le is állnak az indiai üzemek. A Suzuki három, míg a Honda négy gyárban állította le termelést. Hogy a gyártók valamelyest kompenzálják a kiesett időt, egyelőre előrébb hozták a későbbre tervezett éves karbantartási munkálatokat.
Cimkék:
Tovább terjeszkedik az olasz Brembo birodalom. A spanyol J. Juan márkával együtt már négy fontos név tartozik az anyacég alá.
Elolvasom »A Suzuki V-Strom 1050 és annak XT változata nem változott az előző évhez képest, lássuk hát milyen színvariációk érhetőek el idén hozzá!
Elolvasom »A Moto Morini egy meglepően ütős párossal rukkolt elő. A Seiemmezzo (jelentése hat és fél) SCR változatát próbálhattuk ki.
Elolvasom »Megjelenése óta joggal száll harcba az "utak királya" címért a BMW hathengeres gőzöse. Vajon milyen egy bő 10 éves K 1600 GT?
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »