A kínai Qianjian Motors tulajdonában lévő Benelli elkészült az új háromszázas sportmotorjával. A 302R frissítésére a környezetvédelmi előírások szigorítása miatt volt szükség, de jót is tett a modellnek. A változás látványos. Az enyhén fejnehéz sziluettet a belépőszintű idomos motorhoz jobban illő keskenyebb dizájn váltotta, amire az új festések segítségével is rájátszanak.
Ugyan a blokk esetében bevállalták az enyhe gyengülést. Az Euro5-öt teljesítő blokk 3,5 lóerőt veszített a 38 lóerejéből 11.000-es fordulat mellett. Ezt azonban sikerült némi tömegcsökkentéssel kompenzálniuk, a 302R ugyanis 22 kilót fogyott, ami nem rossz üzlet. Persze ez menetkészen még mindig 182 kilogrammot jelent, de ez már felvállalható.
A fényszórót LED-esre cserélték, a kijelzőt pedig színes TFT-re. A hátsó rugóstag és az első 41-es fordított villa előfeszítése egyaránt állítható, a fékbetétet pedig elől mindkét oldalon 4 dugattyú szorítja a tárcsához.

Cimkék:
A Stealth egy olyan visszapillantó tükör, amely elfordítva aerodinamikai elemként, azaz szárnyként működik és ténylegesen leszorítóerőt termel.
Elolvasom »Rossz és hülye "tréfa" áldozata lehetett egy kaliforniai motoros. A semmiből előpattanó autókerék kiszámíthatatlan akadály.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »