Timur Sardarov, az MV Agusta legfőbb embere, aki 2019-ben átvette a brandet a Castiglioni klántól, nagy terveket szövöget. Persze az utcai motorok terén is, hiszen hamarosan egy egészen új, 950 köbcentis platformot mutathatnak be, amire majd ráhúzzák a jövő Brutale, Dragster, F3 és Superveloce modelljeit. De motorversenyzés területén is. Nem mást céloznak meg, mint a műfaj legnagyobbját, a MotoGP-t.
Az Agusta CEO-ja a GPone magazinnak adott egy egészen érdekes interjút. Sardarov egyfelől arról beszélt, hogy mivel egykor ő maga is versenyzett – igaz, négy keréken – ezért pontosan tudja azt, hogy a jelenlegi Moto2-es csapatának időt kell adnia a kiteljesedéshez.
Másfelől arról is beszélt, hogy a Moto2 számukra inkább egy állomás, nem végcél, még akkor sem, ha igazán fontosnak tartják, hogy az MV Agustával dobogóra álljanak. A Moto3 felé nem nyúlnak, az utuk egyértelműen a MotoGP felé vezet, az az igazi cél. De előtte tapasztalatot kell szerezniük a kisebb kategóriában. Sardarov szerint ha a feljebb lépést nem is holnapra tervezik, de mindenképpen az évtized vége, azaz 2030 előtt szeretnének debütálni a nagyok között.
Cimkék:
A mai napon megszületett a megállapodás és az aláírás a Dornával. 2023-tól jöhet a magyar MotoGP-futam Hajdúnánáson.
Elolvasom »Nagy port kavart a Ducati, amikor megmutatta a világnak a 2021-es Monstert, hiszen sok hagyományos elemtől köszöntek el az olaszok.
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »Hatalmas felzúdulást keltett motoros körökben a Levegő Munkacsoport ötlete: tiltsuk ki a robogókat Budapestről.
Elolvasom »Túlzás nélkül mondhatjuk: egy tényleg baráti társaság gyűlt össze, hogy bő 140 motorral induljunk neki az Onroad.hu Évadnyitó gurulásnak.
Elolvasom »