A Motori Minarelli és a Yamaha története sokadjára fonódik össze az idő kusza vektorán. A kilencvenes évek óta – csak nettó sokkolásként mondom, hogy az 30 éve volt – használnak a japánok kisebb motorkerékpár és robogó Minarelli erőforrásokat, illetve vettek részt a blokkgyártó beszállító fejlesztéseiben. A Yamaha Motor Europe most felvásárolta őket és szoros együttműködést terveznek a Fantic branddel is. Csak éppen bővítenének egy kicsit a portfólión.
Az 50-400 köbcentiben utazó, két- és négyütemű motorblokkok mellé felkerülnek a kínálatba az elektromos meghajtások. Ez egyben azt is jelenti, hogy az olasz gyártó erőforrásait átcsoportosítják a belsőégés felől a villany felé.

Mindeközben Mariano Roman, a Fantic Motor CEO-ja megerősítette, hogy a Motori Minerellivel fenntartják a szoros együttműködésüket. A Yamaha bevásárlása pedig számukra azt jelenti, hogy e-bike és e-mobility terén fontos szereplőjévé válhatnak az olasz motorkerékpár piacnak. Lelki szemeink előtt elektromos Fantic endurókat, supermotókat és scramblereket látunk.

Cimkék:
A KTM elengedte a 790 kezét, viszont az R után bemutatkozott a 890 Duke alapmodell is, amelyen fejlesztettek néhány dolgot.
Elolvasom »A te segítséged szeretnénk kérni, amennyiben O Rh-pozitív véred van, Bandó barátunknak ugyanis nagyon szüksége lenne rá!
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »