Biztonsági játékot játszik a TVS, miután jelentős részesedést szerzett az ősbrit prémium brand Nortonnál. Az első motor ami legördül a közös futószalagról nem egy hagyományos értelemben vett lakossági modell. Persze, a V4RR megvehető. Sőt, még az Euro5 szabvány szigorú előírásait is teljesíteni fogja. De a csúcs-sportmotor igazi célja inkább az, hogy szent és őrült hősök elinduljanak vele az Isle of Man TT-n. Még a honlapjuk is “TT Racer”-ként hivatkozik rá.
Az új V4RR-ről eddig vajmi keveset tudunk. A Norton Motorcycles egy Twitteren közzétett videóval jelentkezett be, de John Russel CEO-tól is csupán annyit tudunk meg, hogy még az idei év vége előtt bemutatják a motort. Frissítés vagy új gép? Csak találgathatunk.
Az 1200 köbcentis V4-es erőforrás a kétszázasok ligájában játszik. Kereken 200 lóerőt adnak meg csúcsteljesítményként. Pontosabban brit módon brake-horsepowerben, ami 202,7 metrikus lóerőt tesz ki vagy 149,1 kW-ot.
Ezen kívül két adat áll rendelkezésünkre. A 130 Nm forgatónyomaték, de ahogy a ménes esetében, úgy itt sem tudjuk, hogy milyen fordulatszámon történik a csoda. Az ülésmagasság 836mm, de érdekesebb, hogy valami csoda a váz fronton történik. “Borotvaéles” holmit reklámoznak, amit az eddigi TT tapasztalatok alapján raktak össze. Jelentsen ez bármit is, ezzel ugyanis véget értek az információmorzsák.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »