Ennél nagyobb meglepetés is ért már minket az életben. De azért jó látni, hogy a Yamaha szépen fejleszti a vadonat új Tracer 900-at. Természetesen azok után, hogy bemutatták a csodálkozó küklopsz tekintetével vetekedő MT-09-et, joggal számítottunk rá, hogy nemsokára előrukkolnak hangvillásék a motor túrázósabb kivitelével. Íme, itt van, megcsodálható!
Az olasz Gazzetta hasábjain landoló “kémfotón” látszik, hogy Yamaháék sem akarnak nagyon titkolózni. Ugyan a mérőműszerek még fent vannak, azaz a legeslegeslegvégső fázisában még nem tart a fejlesztés, de az olaszosan dögös piros fényezés arra enged következtetni, hogy a végső simítások környékén járnak.
Ahogy az várható volt, a váz és a blokk teljesen megegyezik a frissült MT-09 alapjaival. Azaz 890 köbcentis, 117 lóerős, sorhármas motor, a korábbinál könnyebb vázzal és alumínium lengővillával. A fejidom valamivel keskenyebb lett, de tovább örökíti az előző Tracer 900 génjeit.
Cimkék:
Az Indian egy különleges, Ruby Smoke limitált szériás példányt kínálnak, de kizárólag csak a francia vásárlóknak. Pedig milyen szép!
Elolvasom »Sokan arra számítottak, hogy az Euro5 bevezetése után lecseréli a Suzuki a jól ismert SV650 erőforrást, ez nem következett be. De nem adták fel.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »