Ennek a rettenetesen barátságtalan, 2020-as júniusnak a végén nehéz őszintén rákívánni az Indian új fejlesztésére. Pedig ahogy a fűthető ülés és markolatok elterjedtek a világban, és ezer meg ezer motoros ma már nem szeretné elképzelni motoros pályafutását nélküle. Na, hát pont ugyanúgy a hűthető változatnak is lehet értelme.
Csak gondolj azokra a bizonyos kánikulában töltött napokra! Amikor a motor áll egy órát a tűző napon, amíg megálltok ebédelni vagy amikor a kocsisorok között tökörészel a Hungárián…
A ClimaCommand Classic Seat ezekre a pillanatokra egyfajta enyhítést jelenthet. A techonlógia három sarokpontra épül. Egy termoelektromos modulra, ami elszivattyúzza a hőt. Egy ennek a hűtésére kialakított csatornára, valamint a grafén felhasználásra, ami segít fűtés vagy a hűtés egyenletes elosztásában. Az ötlet egyébként nem egyedülálló. A Honda mérnökei tavaly ehhez hasonló kísérletekbe kezdtek.
Cimkék:
Mit tehet az egyszeri LEGO rajongó, ha az asztali méretű Ducati Panigale V4R modell már megvan? Újraépíti egy valódi idomait.
Elolvasom »Ha nem lenne már önmagában is elég különleges az Italjet Dragster, akkor máris itt van hozzá a limitált változat.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »