Szóval Brixton. A nevük még mindig nem nagyon ismerős, ugye? Pedig idestova már öt éve a piacon van a retró szegmensre ráfeszülő, nagyon angolosan hangzó márkanév. Nálunk is volt már teszten egy kisebb példány a KSR Moto jóvoltálból. Noha a Suzuki származék blokkal szerelt Glanville 250 egyértelműen nem mindenki motorja, nem adták fel a retró (vagy inkább vintage) hullám meglovagolását. A Crossfire 500 szintúgy Kínában készül, de kifejezetten az európaiak kegyét keresik vele.
És ne legyünk álszentek! A Glanville után sok tesztelő jutott arra a végkövetkeztetésre, hogy van hova fejlődni. Noha korábbi tesztünkből is kiderül, hogy vannak hiányosságok, a jóra való törekvést már akkor is észre lehetett venni az apró részleteken. Szóval Crossfire 500, rajtad a világ szeme!
Az új, 2020-as modell már egy 486 köbcentiméteres hengerűrtartalmű, sorkettes blokkal készült, amely 47 aszfaltszaggató lóerővel kecsegtet 8.500-as fordulatszámon. Ennek a teljesítménynek pedig 190 kilogrammos tömeget kell mozgatnia.
A leendő vásárlók egyelőre kétféle színből választhatnak. Fekete (Backstage Black) és ezüst (Bullet Silver) a paletta. Az alapmodell LED-es fényszórókkal jön (benne a nappali menetfénnyel), J. Juan fékekkel, az elődhöz hasonlóan szép kipufogóval, Pirelli Angel ST abroncsokkal. A motor “X” változata más kormányt, eltérő nyerget és MT60 gumikat kap. Az európai kereskedésekbe előreláthatólag augusztusban érkezik meg. A hazai forgalmazó honlapja szerint 2.3 millióért lehet kitolni, az “X” változatért pedig 100.000.- forint felárat kérnek.
Cimkék:
Valaki mintegy 4 millió forintnyi dollárért cserébe 100-nál több classic japán motort visz majd haza egy kanadai jármű temetőből.
Elolvasom »Egy YouTube videó az élő bizonyíték rá, hogy bár a hoverbike mókás elképzelés, a repülő motorok közel sincsenek készen.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »