Az MV Agusta bejelentése szerint néhány boldog, leendő tulajdonos már június végétől átveheti a limitált szériás Rush 1000 motorját. Ez egészen pontosan azt jelenti, hogy akik lerakták az előleget az olasz hyper-naked motorra, azok hamarosan kézhez vehetik az 1000 köbcentis bestiát.
A Rush lényegében a Brutale 1000 limitált szériás, különleges kiadása. A hozzá tartozó számok pedig egészen egyszerűen rettenetesen durvák. 208 lóerő és 186 kilogrammos száraz tömeg. Ha pedig megveszed hozzá a Rush Racing Kitet, akkor a lóerők száma 212-re növekszik, a tömeg pedig 184 kilogrammra csökken. És hát miért is ne vennéd meg rá, ha már?
A gyártó közleménye szerint a Rush 1000 végsebessége 300+ a jól megszokott km/h-ban számolva. A félaktív futóművet az Öhlins szállítja, a Stylema nyergeket a Brembo. A TFT kijelző ismeri a Bluetooth kapcsolatot, kanyarkövető LED-es fényszóró jár hozzá. A leglátványosabb elem pedig a drag sportág tisztelete előtt született takaróelem, amit a hátsó keréken látsz. 8 állású kipörgésgátló, rajtelektronika, anti-wheelie elektronika – na de minek is sorolom? Ezek mind nyilvánvalóan helyet kapnak a motoron. Az MV Agusta magyarországi képviseletének köszönhetően már novemberben megtudtuk, hogy itthon 12.000.000 forint ellenében viheted haza.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »