A Bimota egy retró dizájn sportmotoron dolgozik. Ezek az első képek, amelyek bizonyítják, nem csupán vad fantáziálás a dolog. A KB4 itt van, puszta valójában! Tessék, megnézheted! Még akkor is, ha sokat nem látsz belőle így sem.
A KB4 a Bimota Kawasaki segítésű újjáéledésének második motorja. Az olasz brand mindig is a különleges motorjairól volt híres. Tervezőasztalaikon igazán soha nem szabtak gátat a mérnökök szárnyaló fantáziáinak, és ezt a hagyományt tovább örökítették a XXI. századra is. Érdemes visszagondolni a függőcsapszeges kormányzású, kompresszoros Bimota H2 Tesire!
A motor szíve alapvetően az a Kawasaki 1043 köbcentis, 142 lóerős sornégyese lesz, ami a Z1000-ben is található. De persze ne legyenek illúzióink, ha a Bimotánál kezelésbe vesznek valamit, az egészen biztosan egyedi, különleges csúcstechnika lesz! Noha a H2 Tesihez képest a KB4 egészen konvencionális motorkerékpárnak tűnik, a retró dizájn mögött legkevesebb high-end vázra és futóműre számítunk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »