A Bimota egy retró dizájn sportmotoron dolgozik. Ezek az első képek, amelyek bizonyítják, nem csupán vad fantáziálás a dolog. A KB4 itt van, puszta valójában! Tessék, megnézheted! Még akkor is, ha sokat nem látsz belőle így sem.
A KB4 a Bimota Kawasaki segítésű újjáéledésének második motorja. Az olasz brand mindig is a különleges motorjairól volt híres. Tervezőasztalaikon igazán soha nem szabtak gátat a mérnökök szárnyaló fantáziáinak, és ezt a hagyományt tovább örökítették a XXI. századra is. Érdemes visszagondolni a függőcsapszeges kormányzású, kompresszoros Bimota H2 Tesire!



A motor szíve alapvetően az a Kawasaki 1043 köbcentis, 142 lóerős sornégyese lesz, ami a Z1000-ben is található. De persze ne legyenek illúzióink, ha a Bimotánál kezelésbe vesznek valamit, az egészen biztosan egyedi, különleges csúcstechnika lesz! Noha a H2 Tesihez képest a KB4 egészen konvencionális motorkerékpárnak tűnik, a retró dizájn mögött legkevesebb high-end vázra és futóműre számítunk.

Cimkék:
A nemrégiben szabadalmaztatott tervek alapján egy kis vagy közepes hengerűrtartalmú V2-es erőforráson dolgozik a Honda.
Elolvasom »A Honda Gold Wing kijelzője Android, valamint egyszersmind Apple CarPlay rendszerű csatlakoztathatóságot kap.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »