Eszem ágában sincsen pont téged nyomasztani a személyes problémáimmal kedves olvasó, de az a nagy helyzet, hogy egy kicsit gondban vagyok, hiszen a Kawasaki Ninja ZX-25R-ről lényegében már minden információt összeszedtem, ami csak elérhető. De mégiscsak kijött egy új videó hozzá, ami miatt érdemes újra elővenni ezt a kis születőben lévő méregzsákot. Tehát ha olvastad a múltkori összefoglalómat, akkor bátran tekerj le a videóig, rakd fel a fülhallgatód, adj egy kis hangot és hallgasd meg, hogyan szól!

Na de ha még nem: mit is tudunk a Kawasaki Ninja ZX-25R-ről? Zöldék újra merészet mertek álmodni és felélesztik a régen kihalt, sornégyes de negyed literes kategóriát. Méghozzá abban a szellemiségben, hogy kisköbcentis motort gyártanak, de a nagyokat megillető odafigyeléssel és minőséggel. Rettenetesen durva cucc lesz, csak éppen joggal tartunk tőle, hogy Európának még a közelébe sem fogják vinni. Pedig az lenne az igazán nagy szám, ha ezt beleszuszakolnák az Euro5 környezetvédelmi előírásokba!
A 250 köbcentis, sornégyes erőforrásból várhatóan 55-60 lóerőt fognak kisajtolni, a fordulatszámot pedig 17.000-ig lehet majd nyekegtetni. Na de lesznek ott fordított Showa SFF-BP villák, horizontális helyzetű hátsó rugóstag, radiálisan rögzített féknyergek, gyorsváltó, ABS és üzemmódkapcsoló. Tehát csupa olyan dolog, amit egy rossz berögződés miatt a 600 köbcentitől felfelé nyújtózkodó kategóriában várnánk el. Na de halld a lényeget!
Sajnos a videóról az is sokat elárul, hogy az nem a Kawasaki fő gyári, hanem a Kawasaki Indonesia YouTube csatornáján jelent meg. De azért jó eljátszani a gondolattal. Csak hunyd be a szemed egy pillanatra és képzeld el, hogy te vagy az a rettenetesen antipatikus és ugyanennyire szerencsés 18 éves kisfickó, akinek a sikeres érettségi másnapján ennek a kulcsát nyomja a faterja a kezébe! Csak képzeld el…

Cimkék:
A japán Young Machine magazin értesülései szerint a Suzuki egészen kicsi köbcentiben sütheti el a legendás nevét. Jöhet a 125R Katana!
Elolvasom »A Kymco CEO-ja a RevoNex kapcsán beszélt arról, hogyan lehetne meggyőzni az embereket arról, hogy elektromos motorokat vegyenek.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »