A KTM egy fotón mutatta meg a cég jövőjének egy szeletét, méghozzá egészen konkrétan azt, hogy milyen új modellekre számíthatunk a közeljövőben. Persze ez egyelőre csupán inkább találgatásra ad lehetőséget, de ha dióhéjban össze akarjuk foglalni: egy rakásra.
A Pierer Mobility AG (leánykori nevén KTM Industries AG) által bemutatott, lentebb látható képen rögtön szembetűnik egy nagyon komoly bővítés. Felülről a harmadik homályos sor a 490-es széria eljövetelét jósolja. Akad ott ott 490 Duke, Adventure, SMC, Enduro és persze 490RC is. Ez tekinthetjük egyfajta megerősítésnek.
A 490-es széria megalkotásához a KTM-nek be kell mutatnia egy új motorblokkot. Természetesen nincs új a nap alatt, pláne abban a világban, ahol a cég feje Stefan Pierer, aki mesterien szúr be a vele készült interjúkba egy-egy érdekes infót a márka jövőjével kapcsolatban. Ezúttal is ehhez tudunk visszanyúlni, ugyanis a maestro egy szeptemberi interjúban már elsütötte, hogy készülnek egy félliteres, kéthengeres erőforrással. A 490-es blokkal pedig nem más céljuk van, minthogy egyfajta prémium szegmenst képviseljenek a kezdőmotoroknak titulált nagyvasak és az A2-es jogosítvánnyal vezethető gépek között.
Igen nagy valószínűséggel hamarosan érkezhet a 890 Adventure is, bár ez ami logikus, miután a brand-unokatestvér a Husqvarna a Norden 901-gyel villogta végig az EICMA-t. De a befektetőknek szánt kép tanúsága szerint hamarosan jön az SMC és az Enduro is a 890 Duke R-ben bemutatkozó erőforrással.
Cimkék:
A Hayabusa szinte önálló brand a Suzukin belül, amelynek dicsőséges menetelése húsz év után lezárult. De úgy tűnik, hogy nem végleg!
Elolvasom »A Kawasaki kompresszoros blokkja csak a jéghegy csúcsa az olasz-japán csúcs-kooproducióban készülő Bimota H2 Tesi esetében.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »