Szóval él a világ egyik szegletében egy Brent Walter nevű fickó, aki leginkább úgy írja le saját magát, hogy mindenféle dolgokat összeeszkábál. Valójában egy szent őrült, egy fura szomszéd, egy megátalkodott vízionárius és kreatív zseni, akinek a Volkspod létrejöttét köszönhetjük. Persze fogalmazzuk csak meg, hogy mi is ez, de ha az alábbi képre vetsz egy pillantást, akkor már úgyis tudsz mindent.
Azt talán még az anyukám is meg tudja mondani, hogy a Volkswagen magyar megfejtése az, hogy népautó. A négykerekűek iránt érdeklődők arról is bármikor kiokosítják a haverjaikat valamelyik belvárosi romkocsmában, hogy 1937-ben a német kormány vezényletével hívták életre a márkát.
A nehézsúlyú VW rajongók pedig csípőből kivágják, hogy akkor Adolf Hitler egy olyan autó megtervezésével bízta meg Ferdinand Porschét ami elegendő két felnőttnek, két gyereknek, a csomagjaiknak, képes elérni az óránkénti 100 kilométeres sebességet és egy gyári melós is
megengedheti magának. Ez lett a legendás Bogár. Pontosabban Type 1, hiszen a név csak később ragadt rá.
A Volkspod különleges megjelenését az adja, hogy hogy az a Bogár vonalaihoz nyúl vissza. Olyannyira, hogy a semmivel össze nem téveszthető idomzatot egyenesen annak első, valamint hátsó sárvédőjéből gyártja az elkövető. Ahogy a színek sem véletlenszerűen lettek kiválasztva. Azok is klasszikus Type 1 fényezésnek felelnek meg.
A takaróelem alatt egy első ránézésre meglepően túlméretezett váz feszül. Az pedig egy 79 köbcentis, négyütemű OHV blokkot ölel magába, ami talán egy fűnyíró vagy más hasonló kerti munkaeszközből lett átemelve.
Cimkék:
Nem mindenki lőtt el minden patront az EICMA keretein belül, a Triumph még csak most vezeti fel az új Tiger 900-at.
Elolvasom »A motorok többsége Magyarországon ilyenkor elvonul néhány hónapos pihenőre. A leállásra fel kell készíteni, amiben a Motocity is segít.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »