Egy egészen picikét meglepett minket a Triumph. Ugyanis arra számítottunk, hogy a novemberi EICMA show-n bemutatják a megújult Tiger 900-at. A britek azonban más utat választottak, és nem mentek bele az újdonságok közötti bemutatkozó közelharcba. Inkább kivárnak egy kicsit, és inkább december elején mutatják meg nekünk, hogy mire jutottak túraenduró fronton. A felvezetés részeként meg is érkezett az első teaser videó.
Azt már az alábbi videó is szépen hangsúlyozza, hogy a Triumph a magas építésű modellek klasszikus útját járja. Szépen elszeparálódik egy terepes, adventure vonal és egy aszfaltorientált változat.
Azonban mégis akad valami, ami egy fikarcnyit eltér a korábban bevett szisztémától. Ez pedig a név. Tudjátok, a hagyományosan nehezen megjegyezhető kódokra gondolok: XCA/XRT/XRTLow és a többi. Na, itt most a terepes változat a Tiger 900 Rally, a kátyúsemlegesítő pedig a Tiger 900 GT névre fog hallgatni.
Az elnevezések mellett szóló praktikus okok mellett a névrendszerben bevezetett változás egyben egy üzenet is. A Triumph ezzel azt mondja nekünk, hogy nem csupán egy (pontosabban kettő) Euro5-re felkészített motort kapunk, hanem valóban megújult modelleket. Persze a rövidke, de hangulatos teaser videóból egyelőre nehéz konkrétumokat megállapítani. Nyilvánvalóan LED-es világítást kap, na és valószínűleg a Street Triple RS-en bemutatkozó új TFT kijelzőt sem fogják lespórolni róla. De a valóban fontos részletekre egy keveset még várnunk kell.
Cimkék:
A szokatlan mindig megkapó, emlékezetes. Akárcsak a Milánóban bemutatkozó Italjet Dragster, ami a szokatlen megoldások szobra.
Elolvasom »A Volkspod a Volkswagen Type 1, avagy a klasszikus Bogár megidézésének jegyében jött létre és mindenkinek elrabolja a szívét.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »