Az elmúlt hónapban az Indian bemutatta a 2020-as modellpalettáját egy rakás márkakereskedőnek. Várni kellett rá, de végül csak kiszivárgott némi információ. Az egyik érdekes modell ami jövőre érkezik, az 1770 köbcentis blokkal szerelt Challenger lesz. A másik a jubileumi Scout. Az évfordulós ünneplés oka pedig nem más, minthogy 1920 volt az az év, amikor a nagyközönség először vehetett a kezei (lábai?) közé Indian Scout névre hallgató motorkerékpárt. Igen, száz évvel ezelőtt.
Sőt! A California Air Resources Board (CARB) dokumentumaiból arra lehet következtetni, hogy egyenesen kettő különleges Scouttal készülnek az Indian háza táján az évfordulóra.
A két motor egyike a fotókon is látható, fullklasszik megjelenésű jubileumi Scout. Cseresznyepiros fényezéssel, hagyományos, sárga csíkozással, barna üléssel az időutazás jegyében. A másik esetleges modellről nem tudunk semmit a nevén kívül: Scout Bobber Twenty.
Arra azonban tudunk következtetni, hogy a két modell között különbség leginkább csak esztétikai értelemben lesz. Mindkét modell ugyanazt az 1.133 köbcentis, V2-es blokkot használja, ugyanazzal kipufogóval. További információkra októberben számíthatunk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »