Azt utólagosan is be kell ismerni, hogy egy érdemi hiba maradt az itinerben, amely többeket megtévesztett. Ez az ötödik szakaszon egy általunk észre nem vett tábla volt, amely sok csapatot rossz irányba vitt. Akik itt összeszedtek 16-17 kilométernyi pluszt, azoknak ezt utólag az eredménytáblában “jóváírtuk” – viszont az időeredményüket nem változtattuk meg. Így sajnos az átlagsebesség eltérése miatt nekik nagyjából 7 olyan hibapontjuk lett, amelyet valójában nem érdemeltek meg. Erre csupán az eredményhirdetés után derült fény – éjszaka már nem jöttünk rá a bakira. Így az eredményünk minden igyekezetünk ellenére sem lett tökéletes – de az első hely sorsába a hiba nem szólt bele.
Akik ugyanis megnyerték a 2019-es Aegon motoRun-t, azok felfoghatatlan munkát végeztek. A 22-es rajtszámú csapat vitte haza az aranyérmeket, név szerint Kurdi Viktor és Olasz Anita, Kocsis Tamás, Pángyánszky Attila, valamint Hanga Zsolt és Dakó Noémi. Ők összesen 6 hibapontot gyűjtöttek! Az is igaz, hogy a második, harmadik és negyedik helyezettek viszont a valóságban kevesebb pontot kaptak volna a fenti hibánk nélkül. Így a valós eredmény még szorosabb lett volna – vagyis akadt a mezőnyben számos olyan rutinos tájékozódási túrázó, akik mind felfoghatatlan pontossággal és szemfülességgel motoroztak az egész, igen komoly táv során. Összességében azonban hatalmas gratuláció illet mindenkit, aki végigküzdötte a valóban komoly túraversenyt!
Amennyiben bárkinek azok közül, akik kihagyták a 2019-es Aegon motoRunt kedve támadna végigmotorozni, ehhez minden segítséget megkap tőlünk. Az alábbiakban letölthető link formájában megtaláljátok valamennyi itinert – a diszpécseri változatot is, amelyen az egyes navigációs pontok koordinátái is ott vannak. És amit természetesen a versenyzők menet közben nem láthattak. Az eredményeket szakaszonként és összesítve is letölthetik és megnézhetik a résztvevők – ez nyilván csak nekik lesz lényeges. Viszont szintén bárki kiélvezheti a túra végiggurulását a szakaszonként rögzített útvonal segítségével – ezek is tetszés szerint letölthetők. Jó szórakozást!
Végezetül még egyszer szeretnénk megköszönni minden versenyzőnek a részvélelt, az Aegon Biztosítónak és a Fuchs Oil Hungáriának pedig a támogatásukat. Ezúttal nem úgy zárom, hogy jövőre folytatjuk – ugyanis szeptember második felében tervezünk egy rövid, egyetlen napos de mindenben ehhez hasonló megmérettetést. Így ha kedvet kaptál, találkozzunk ott – részletek hamarosan az Onroad.hu-n!
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »