A motort azonban nem csupán erővel szerelték fel. A kifinomult szenzorrendszernek (IMU: Inertial Measurement Unit) köszönhetően dőlésszög-érzékelővel összekötött menetvezérlő elektronika és kanyar-ABS is van a fedélzeten. Hogy ne csak tempós legyen a haladás vele, hanem a célba érés esélyei is javuljanak.
A modellnek a Ducatinál megszokott módon létezik egy S kivitele is, amely Öhlins felfüggesztéseket és mindkét irányban működő gyorsváltót is kapott. Ami nem tér el, az a valamennyi Diavel esetében eddig is és ezután is jellemző, brutális – 240 milliméter széles – hátsó abroncs. A második generáció futóműve pedig már alapból is jobb lesz – a gyár ígérete szerint főleg a gyengébb aszfalton mutatott komfort javul.
Az első vásárlók február vége felé megkapják az 1’262 köbcentis szörnyeteget. Sajnos abban, hogy Magyarországon lesz egy elérhető tesztmotor a sajtó számára, ezúttal sem reménykedhetünk. Így marad a sóvárgás és az öröm, amikor egy-egy ilyen szörnyet látunk értő kezekben hasítani szerpentinen. Nekem volt hozzá szerencsém, így tudom: hiába a cruiseres sziluett, valóban egy, az olasz gyárhoz abszolút méltó kanyarvadász is a Diavel.
Cimkék:
Egy frissen beadott szabadalmi dokumentáció szerint a Honda motorkerékpárokon alkalmazható kormányszervó fejlesztésén dolgozik.
Elolvasom »Addig is, ameddig a Ducati saját maga elkészíti a Panigale V4 superbike csupasz változatát, egy kis olasz műhely kitolta saját elképzelését.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »