A milánói motorshow után már hagyományosan nem egyszerű olyan hírekkel előállni, amik nagyon megremegtetnék az emberek ingerküszöbét. A BMW-nél a srácok azért mégiscsak rájöttek arra, hogyan vonják magukra a figyelmet. Ugyanis bejelentették, hogy visszatérnek a versenyzéshez és indulni fognak a Superbike-világbajnokságon a következő évben.
Jó, persze. Az Althea Racingnek hála eddig is láttuk az előző – azaz a kancsal – modellt a pályán, de az azért mégiscsak nonszensz, hogy a Superbike forróvizes kondérjába olaszok lógatják be a bajor virslit. Na ez a helyzet a gyári támogatásnak köszönhetően most alaposan meg fog változni.
A csapat a vadonatúj, éppen csak bemutatott BMW S1000RR modellt fogja indítani a versenyeken. A müncheniek a Shaun Muir Racing Teammel szűrik össze a levet és az, hogy mennyire komoly erőforrásokat mozgatnak meg, az már abból is látszik, hogy nem kispályás versenyzőket szerződtettek le. Az egyik rider a European Superstock 1000 bajnoka, Markus Reiterberger lesz. A másik pedig nem más, mint a Jonathan Rea mellől és a Kawasakitól távozó Tom Sykes.
Szükségük is lesz a dörzsölt róka tapasztalataira, hiszen jelenleg úgy tűnik, hogy a Kawasaki egyeduralma a Superbike-világbajnokságban szinte megingathatatlan. Lehet, hogy a 204 lóerős S1000RR-ből faragott BMW versenymotor fog ebben változást hozni? Valljuk be, nem semmi bemutatkozása lenne az új gépnek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »