A KTM 450 Rally Replica 2019-es kiadása nem más, mint egy kőkemény célszerszám. Az osztrákok az idei Dakar-győztes versenygépüket vették hozzá alapul. Azt, amivel Matthias Walkner hazavitte a KTM 17. trófeáját. Csupán azzal az egyébként igencsak jelentős különbséggel, hogy ez azoknak készült, akik mögött nem áll ott egy gyári versenycsapat feneketlen pénztárcája.
Akárcsak az új SX-F esetében, a 449.3 köbcentiméteres, üzemanyag-befecskendezős, SOHC erőforrás új motorvezérlő-rendszert és átdolgozott hengerfejeket, valamint fojtószelepházat kapott, aminek köszönhetően sikerült némi plusz erőre szert tenni.
Mint ahogy KTM-ek többsége, úgy a Rally Replica is WP felfüggesztéssel van ellátva. A típus vadonatúj vázra épült, amit a pilóták közreműködésével fejlesztettek, de átszabták a nyerget is valamint jó ízlésük bizonyítványaképpen felraktak egy Akrapovic kipufogót is rá. A megálláshoz pedig a Brembo biztosítja a holmit.
Nem mondhatjuk, hogy az osztrák cég túlzásba vitte a limitált szériás motorkerékpár gyártását. Ugyanis mindössze 75 darabot pakoltak belőle össze. De ha éppen akad 26’000.- euród, azaz hozzávetőlegesen 8.5 millió forintod a malacperselyben, akkor se hagyj ott csapot papot és rohanj bevásárolni. Ugyanis információnk szerint már mind le is van foglalózva.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »