Ordenáré nagy közhely elsütni azt, hogy van amit nem kell reklámozni, mert magáért beszél. De van benne igazság és a BMW meg is tudja mutatni, hogyan működik ez a gyakorlatban. Ők ugyanis a napokban meglépték ezt, miután a legújabb kisköbcentis harcosukat mindenféle felhajtás nélkül küldték csatába. Nem voltak semmitmondó teaser videók, nem volt világméretű beetetőkampány vagy más modern marketingfogások. Az új G310RR egészen egyszerűen csak felbukkant a japán BMW Motorrad Days-en.
Nem az utcai változatot állították ki, hanem egy gyanúsan Supersport300-ba tartó, különleges karbon pályaidomos darabot, ülés alá húzott titán kipufogórendszerrel és mart versenylábtartókkal. Ilyen szerkóban persze minden motor menőnek tűnik, de a jelenlegi BMW S1000RR inspirálta vonalvezetés így is szépen átsejlik.
Bizalomra van is okunk. Az előre legyártott ítélettel szemben nehéz felvenni hatásosan a kesztyűt, hiszen azokat nem a tapasztalat vagy az érvek hozzák létre, így a G310RR-t sem fogjuk megúszni némi lefitymálás nélkül indiai gyökerei miatt.
Pedig a TVS 310RR Apache-al közös platformra készült naked G310R és a túraenduró G310GS is pozitív benyomást tett ránk, így a bizalmat joggal szavazzuk meg az egyhengeres sportharcosnak.
Cimkék:
A Triumph idén bemutatja az 1200 köbcentiméteres Scrambler modelljét, amihez egy új kedvcsináló teaser videót kaptunk.
Elolvasom »Szinte hihetetlen ahogy a bitang nagy BMW R1200GS önmagát terelgeti a pályán, érdemes megnézni az erről készült videót.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »