Annak idején volt némi bizonytalanság a sportágban, amikor közeledett a 2018-as év. Idén ugyanis a Honda beszállítói szerződése lejár az év végén, már ami a Moto2 szakosztály homologizált blokkjaira vonatkozik. A CBR600RR-ből származó sornégyes erőforrások bár jól teljesítenek, mégis az a leggyakoribb kritika velük szemben, hogy túlságosan szélesek. 2019-től azonban háromhengeres Triumph motorok fognak körözni a pályán. Érdekes változás lesz, ami rendesen meg fogja bolygatni a dolgokat, na és persze ördög módon fognak szólni!
Azért, hogy a Triumph megünnepelje a Moto2-es erőforrás elkészültét, és persze a márka visszatértét a GP világába, egy nagyszabású rendezvénysorozatot hirdetett meg. Ennek egyik lépése, hogy a hétvégi MotoGP futam előtt tiszteletkört mennek az új géppel a legendás Silverstone pályán.
A tiszteletkört James Toseland fogja levezényelni. Ha szeretnéd meghallgatni, hogyan szól a 765 köbcentis felhúzott Triple blokk, akkor csak indítsd el az alábbi videót.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »