Kawasaki H2 SX | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
A kompresszornak hála az ezres sornégyes blokk úgy lett bitang erős, hogy ezt teljesen kiszámítható és barátságos módon adja le. A kompresszor cicergése és sivítása hatalmas élmény, a kipufogó szólhatna kicsit markánsabban.
|
||
Teljesítmény | 5 | 5 | |
Nyomaték | 5 | 5 | |
Gázreakció | 10 | 7 | |
Rugalmasság | 10 | 10 | |
Vibráció | 5 | 4 | |
Akusztika | 5 | 4 | |
Erőátvitel | 10 | 9 | |
Összesen | 50 | 44 | |
Futómű |
A futómű minden igényt kielégít: valamennyi paramétere állítható, de gyári állapotában hihetetlenül jól ötvözi a közúton elvárható sportosságot és a hazai aszfalton is vállalható komfortot.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 5 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 5 | |
Egyenesfutás | 10 | 10 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 10 | |
Komfort | 10 | 8 | |
Összesen | 40 | 38 | |
Biztonság |
A fékrendszer és az elektronika sem ad teret, hogy beleköss. Kiváló hatásfok, jó adagolhatóság, tökéletes elektronika védelem.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 10 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 9 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 3 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 5 | |
Összesen | 35 | 32 | |
Mindennapi használat |
Sporttúra létére magas motorosoknak is meglepően kényelmes. A szélvédelem jó. Utasnak vannak jobb motorok, de azért komoly baj ott sincs. Hátsó doboz a nagy sebességek miatt nem alkalmazható, így kétoldalra lehet pakolni a felszerelést.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 9 | |
Kényelem utas | 5 | 3 | |
Szélvédelem | 5 | 4 | |
Pakolhatóság | 5 | 4 | |
Terhelhetőség | 5 | 4 | |
Világítás | 5 | 5 | |
Felszereltség | 5 | 5 | |
Hatótávolság | 5 | 4 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 3 | |
Karbantartás | 5 | 3 | |
Összesen | 55 | 44 | |
Költségek |
A motor drága, bár ha nem mész túlzottan gyorsan, meglepően keveset fogyaszt. A szervizszükséglete még nagy kérdőjel.
|
||
Ár | 10 | 3 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 3 | |
Összesen | 20 | 10 | |
Mindösszesen | 200 | 168 |
Kawasaki H2 SX | |
MOTORTÍPUS |
Folyadékhűtésű, DOHC 16 szelepes soros négyhengeres benzinmotor, kompresszor
|
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 998 |
FURAT X LÖKET (MM) | 76 x 55 |
KEVERÉKKÉPZÉS |
Üzemanyag-befecskendezés: Ø 40 mm x 4 dupla injektorral
|
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 11.2:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 147.1 (200) / 11’000 |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 137.3 / 9’500 |
GYÚJTÁS | Digitális |
INDÍTÁS | Elektromos önindító |
TENGELYKAPCSOLÓ | Olajfürdős, több tárcsás |
SEBESSÉGVÁLTÓ | Hat sebességes szekvenciális |
SZEKUNDERHAJTÁS | O gyűrűs lánc |
VÁZ | Rács szerkezetű, nagy szilárdságú acélcső |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | n.a. / 103 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS |
ø43 mm-es fordított teleszkópvilla, állítható előfeszítés, húzó- és nyomófokozati csillapítás, 120 mm rugóút
|
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS |
Új Uni-Trak gáztöltésű lengéscsillapító, állítható előfeszítés, húzó- és nyomófokozati csillapítás, 139 mm rugóút
|
ELSŐ FÉK |
Dupla úszóágyazású ø320 mm tárcsák radiálisan szerelt 4 dugattyús féknyergek, ABS
|
HÁTSÓ FÉK |
ø250 mm szimpla tárcsa, 2 dugattyús féknyereg, ABS
|
MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | Van |
ELSŐ GUMIABRONCS | 120/70ZR17M/C (58W) |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 190/55ZR17M/C (75W) |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | 139 |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’135 / 775 / 1’205 |
TENGELYTÁV (MM) | 1’480 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 835 |
HASMAGASSÁG (MM) | 130 |
MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 256 |
MEGENGEDETT ÖSSZTÖMEG (KG) | n.a. |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 19 |
ÁR (HUF, 2018 MÁJUS) | 5’990’000.-, a tesztelt SE kivitel 7’090’000.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »