Az off-road és túramotor kiegészítőkre specializálódott gyártó megmenekülni látszik a csőd elől. Tavaly augusztusban kezdődtek a megpróbáltatások, amikor a Touratech logisztikai központjánál voltak fennakadások, ami később a gyártásra is kiterjedt. A német márka november elejétől keres befektetőket a folytatáshoz, amikor is Villingen-Schwenningen település bírósága fizetésképtelenné nyilvánította őket. A tervek szerint 2018. január elsején kezdik a közös munkát az új befektetővel. Dr. Dirk Pehl, a csődeljárást lefolytató szakember december 6-án már alá is írta a megegyezésről szóló dokumentumokat, hivatalossá téve az üzletet.
A megegyezésnek köszönhetően megvalósulni látszik az az elképzelés, miszerint a meglévő telephelyén, Niedereschachban a munkahelyek megtartásával folytatódhat a gyártás. A nyilatkozatok arról árulkodnak, hogy a cég számára nagyon kedvező feltételek mellett sikerült a megállapodás, illetve a vállalat szeretné megköszönni mind a dolgozók, mind a vásárlók feléjük tanúsított kitartását és hűségét. A befektető pedig nem más, mint a terület egyik piacvezetője.
A Happich GmbH nevű cég haszongépjárművek és speciális járművek belső tervezésével, valamint kiegészítők gyártásával foglalkozik. Marc Pelzer vezérigazgató nyilatkozata megerősítette, hogy a meglévő üzleti modell folytatásával fog a Touratech a továbbiakban működni, a gyártás helye és a munkaerő megtartásával. A cég profiljába tökéletesen illeszkedik a Touratech termékkínálata és izgatottan várják a közös munkát – emelte ki a vállalat vezetője.
Annak ellenére, hogy a Touratech már előállt jövő évi termékkatalógusával, a szakemberek mindenkit türelmességre intenek. Számos folyamatban lévő feltételnek kell még teljesülni a sikeres adás-vétel végéig – ami azt jelenti, hogy a beszállítóknak, viszonteladóknak és a munkavállalóknak is várniuk kell még a végső kondíciók megismerésével. Bízzunk benne, hogy minden a tervek szerint alakul és akár már a Touratech termékeivel vághattok neki a három tájékozódási túra egyikének.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »