| BMW R 1200 GS (2017) | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás | Az erőforrás maradt a relatív új 1170-es boxermotor. Erős, nyomatékos, jó. | ||
| Teljesítmény | 5 | 4 | |
| Nyomaték | 5 | 4 | |
| Gázreakció | 10 | 8 | |
| Rugalmasság | 10 | 9 | |
| Vibráció | 5 | 4 | |
| Akusztika | 5 | 4 | |
| Erőátvitel | 10 | 9 | |
| Összesen | 50 | 42 | |
| Futómű | Ha van osztályon felüli része a motornak akkor ez, nincs kétség. Szinte tökéletes utcára. | ||
| Állíthatóság elöl | 5 | 5 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 5 | |
| Egyenesfutás | 10 | 10 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 10 | |
| Komfort | 10 | 10 | |
| Összesen | 40 | 40 | |
| Biztonság | A fullos menetstabilizáló rendszerekkel bomba és hülyebiztos a fék. Rámarkolsz, megállsz. Mindig. | ||
| Fék hatásfok | 10 | 9 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 9 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 5 | |
| ABS működése | 5 | 4 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 4 | |
| Összesen | 35 | 31 | |
| Mindennapi használat | Hiába óriási egy dög, igen jól használható a mindennapokban is. Kényelmes, pakolható, nagy a hatótávja, vakító a világítása, és csak olyan kényelmi felszerelések nincsenek rajta, amiket szupertúrázókon kell keresni. | ||
| Kényelem vezető | 10 | 8 | |
| Kényelem utas | 5 | 4 | |
| Szélvédelem | 5 | 3 | |
| Pakolhatóság | 5 | 4 | |
| Terhelhetőség | 5 | 5 | |
| Világítás | 5 | 5 | |
| Felszereltség | 5 | 5 | |
| Hatótávolság | 5 | 4 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
| Karbantartás | 5 | 5 | |
| Összesen | 55 | 48 | |
| Költségek | Az elejével valamit elkottáztak, de azóta kiokoskodták hogyan javítsák így már ez sem para. Minden másban BMW. | ||
| Ár | 10 | 8 | |
| Fogyasztás | 5 | 4 | |
| Fenntartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 20 | 16 | |
| Mindösszesen | 200 | 150 | |
Az utolsó oldalon találod a részletes műszaki adatokat!
Cimkék:
Motorozás szép tájakon, jó buli esténként és még jótékonykodás is szerepel három izgalmas tájékozódási túránkon. Ezzel várunk jövőre, készülj!
Elolvasom »Milyen évi 80'000 kilométert megtenni két keréken? Most kiderül, interjúalanyunk ugyanis egy londoni magyar motoros futár, aki beavat titkaiba.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »