Lewis Carl Davidson Hamilton a Formula-1 jelenleg is uralkodó királya. Régóta tudjuk róla, hogy bolondul a motorokért, egy ideje pedig neve egy legendás olasz márkával is összefonódott. Két évvel ezelőtt, amikor szintén az autós királykategória címéért volt meccsben (sikeresen), már volt hogy egy MV Agusta nyergében érkezett meg egy nagydíj helyszínére – de az igazi versenypályás motoros száguldás még eddig elmaradt.
Mint azt már megírtuk, az ínyenc gépeiről világhírűvé vált olasz vállalat egyik legkülönlegesebb modellje a mindössze 44 limitált darabban készülő F4 LH44 névadója is ő lett. A gépet hivatalosan szeptember 28-án mutatták be, Lewis azonban már augusztus 31-én részt vett a sajtófotózásán. Ennek helyszíne az olaszországi Pirelli Proving Ground pályája volt. Mivel pedig a képek elkészítéséhez a pilóta úgyis felrántotta a rá szabott bőrruhát, a motor kipróbálására sem tudott nemet mondani. (Bár éppen a versenyszezon közepén voltak…)
Saját bevallása szerint ez volt az első alkalom, hogy rendes versenypályán egy igazi superbike nyergében motorozott. Ehhez képest sok szó nem érheti a kanyartechnikáját… Abban nagy csoda nincs, hogy a helyes menetirány mellett az ideális ívet is megtalálja, de ha valóban ő motorozik az alábbi filmen és tényleg itt először, akkor azért vitathatatlanul van érzéke a témához.
A lényeg azonban nem is abban van, hogy ő hasít-e térdkoptatón, vagy sem. Hanem amilyen igazi érzelemmel a hangjában és gyermekien boldog csillogással a szemében beszél az LH44-ről! A záró mondat aztán mindent visz: “Igazán hiszem, hogy ez a legszebb motor, amit valaha láttam!” – ki merem jelenteni, hogy profizmus ide vagy oda, ezek azért nem megjátszott érzelmek.
Zárjuk sorainkat egy jó hírrel: az egész világ számára mindössze 44 darabban készülő csodából akár Magyarországon, forintért is lehet rendelni! Az MV Agusta Budapest ugyanis adhat el belőle – ezen a linken te is rácsaphatsz, ha van egy bő 21 milliós lekötetlen összeg a folyószámládon.
Támogatott tartalom.
Cimkék:
De írjuk magyarul: közel 63 milliárd forintot ölnek bele az új akkumulátor bázisuk, az Electric Battery Center létrehozásába. A cél a jövő!
Elolvasom »Hayden Gillim tavaly elszenvedett bukása a legdurvább bukósisak teszt lett. Persze nem tervezett baleset volt, tanulsága azonban annál több van.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »