| Zero DSR (2016) | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás |
A villanymotor teljesen más karakter, más vezetési stílust is kíván. A természetes akkusztika hiányát leszámítva viszont megszokható, sőt, kifejezetten élvezetes közlekedni vele.
|
||
| Teljesítmény | 5 | 4 | |
| Nyomaték | 5 | 5 | |
| Gázreakció | 10 | 10 | |
| Rugalmasság | 10 | 10 | |
| Vibráció | 5 | 5 | |
| Akusztika | 5 | 0 | |
| Erőátvitel | 10 | 10 | |
| Összesen | 50 | 44 | |
| Futómű |
Futómű terén szinte tökéleteset alkotott a Zero: egyenesben és kanyarban is jó és minden paraméterében állítható.
|
||
| Állíthatóság elöl | 5 | 5 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 5 | |
| Egyenesfutás | 10 | 10 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 10 | |
| Komfort | 10 | 9 | |
| Összesen | 40 | 39 | |
| Biztonság |
A jármű nem nehéz és némi generátorfékünk is van a „gázkar” elengedésekor. Taéán ez utóbbi lehetne erősebb, akkor az üzemi fékekhez többnyire hozzá sem kellene érnünk.
|
||
| Fék hatásfok | 10 | 8 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 9 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 4 | |
| ABS működése | 5 | 5 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 0 | |
| Összesen | 35 | 26 | |
| Mindennapi használat |
A DSR egy városi és rövid távú csupasz rohangálómotor. A vezetőnek kényelmes, az utasnak közepesen. Nem túrázásra készült, de erre hatótávja sem teszi alkalmassá. Amire szánták, arra viszont szinte tökéletes.
|
||
| Kényelem vezető | 10 | 7 | |
| Kényelem utas | 5 | 3 | |
| Szélvédelem | 5 | 0 | |
| Pakolhatóság | 5 | 1 | |
| Terhelhetőség | 5 | 4 | |
| Világítás | 5 | 4 | |
| Felszereltség | 5 | 3 | |
| Hatótávolság | 5 | 3 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 4 | |
| Karbantartás | 5 | 3 | |
| Összesen | 55 | 32 | |
| Költségek |
Ma még nagyon sok pénz megvenni, viszont utána gombokból üzemeltethetjük – egészen, ameddig akkumulátort nem kell cserélnünk.
|
||
| Ár | 10 | 2 | |
| Fogyasztás | 5 | 5 | |
| Fenntartás | 5 | 3 | |
| Összesen | 20 | 10 | |
| Mindösszesen | 200 | 151 | |
Már a csak a részletes műszaki adatok jönnek, mint köbcenti… ja nem. Szóval lapozz még egyet!
Cimkék:
Miért érdemes a szezon vége felé is motoros biztosítást kötni? Sok oka van, többek között az is, hogy az Onroad.hu segítségével visszanyerheted a díját is! (x)
Elolvasom »Egyre többen ülnek motorra. Íme, néhány gondolat a friss motoros jogosítvány mellé, melyeket sok éves tapasztalattal sem árt megfontolni.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »