Zero DSR (2016) | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
A villanymotor teljesen más karakter, más vezetési stílust is kíván. A természetes akkusztika hiányát leszámítva viszont megszokható, sőt, kifejezetten élvezetes közlekedni vele.
|
||
Teljesítmény | 5 | 4 | |
Nyomaték | 5 | 5 | |
Gázreakció | 10 | 10 | |
Rugalmasság | 10 | 10 | |
Vibráció | 5 | 5 | |
Akusztika | 5 | 0 | |
Erőátvitel | 10 | 10 | |
Összesen | 50 | 44 | |
Futómű |
Futómű terén szinte tökéleteset alkotott a Zero: egyenesben és kanyarban is jó és minden paraméterében állítható.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 5 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 5 | |
Egyenesfutás | 10 | 10 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 10 | |
Komfort | 10 | 9 | |
Összesen | 40 | 39 | |
Biztonság |
A jármű nem nehéz és némi generátorfékünk is van a “gázkar” elengedésekor. Taéán ez utóbbi lehetne erősebb, akkor az üzemi fékekhez többnyire hozzá sem kellene érnünk.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 8 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 9 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 4 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 0 | |
Összesen | 35 | 26 | |
Mindennapi használat |
A DSR egy városi és rövid távú csupasz rohangálómotor. A vezetőnek kényelmes, az utasnak közepesen. Nem túrázásra készült, de erre hatótávja sem teszi alkalmassá. Amire szánták, arra viszont szinte tökéletes.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 7 | |
Kényelem utas | 5 | 3 | |
Szélvédelem | 5 | 0 | |
Pakolhatóság | 5 | 1 | |
Terhelhetőség | 5 | 4 | |
Világítás | 5 | 4 | |
Felszereltség | 5 | 3 | |
Hatótávolság | 5 | 3 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 4 | |
Karbantartás | 5 | 3 | |
Összesen | 55 | 32 | |
Költségek |
Ma még nagyon sok pénz megvenni, viszont utána gombokból üzemeltethetjük – egészen, ameddig akkumulátort nem kell cserélnünk.
|
||
Ár | 10 | 2 | |
Fogyasztás | 5 | 5 | |
Fenntartás | 5 | 3 | |
Összesen | 20 | 10 | |
Mindösszesen | 200 | 151 |
Már a csak a részletes műszaki adatok jönnek, mint köbcenti… ja nem. Szóval lapozz még egyet!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »