|
BMW G310R ABS (2017) |
|||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás | Az innovatív elrendezésű egy henger pontosan annyit tud, mint amennyi várható tőle. A gyári kipufogóval a megjelenéséhez képest kicsit vérszegény a hangja, pörgetve nagyon vibrál. A 160 kilós önsúlyt elvárható módon mozgatja. | ||
| Teljesítmény |
5 |
2 |
|
| Nyomaték |
5 |
2 |
|
| Gázreakció |
10 |
9 |
|
| Rugalmasság |
10 |
6 |
|
| Vibráció |
5 |
2 |
|
| Akusztika |
5 |
2 |
|
| Erőátvitel |
10 |
9 |
|
| Összesen |
50 |
32 |
|
| Futómű | Igazán jó hír, hogy az indai piacra szánt futóművet kapunk, remekül elboldogul a magyar utakkal. Ha nem képzeljük magunkat versenyzőnek, akkor nagyon kiszámíthatóan viselkedik. | ||
| Állíthatóság elöl |
5 |
0 |
|
| Állíthatóság hátul |
5 |
3 |
|
| Egyenesfutás |
10 |
10 |
|
| Kanyarstabilitás |
10 |
9 |
|
| Komfort |
10 |
10 |
|
| Összesen |
40 |
32 |
|
| Biztonság | Azért az nem semmi, hogy egy 300-as motorra radiális féket rakjanak! Ráadásul a fékcsöveket is fémhálósra szereljék gyárilag. Fékhatás van, elöl jól uralható, hátul picit előbb bekattog a széria ABS, mint kellene. | ||
| Fék hatásfok |
10 |
9 |
|
| Fék adagolhatósága |
10 |
9 |
|
| Felegyenesedési hajlam |
5 |
5 |
|
| ABS működése |
5 |
3 |
|
| Elektronikus menetstabilizálás |
5 |
0 |
|
| Összesen |
35 |
26 |
|
| Mindennapi használat | Az ülés kényelmes, a pozíció alacsonyabbaknak is ideális, a tankkal való comb-kapcsolat hibátlan. Annak ellenére, hogy ez egy olcsó modell, a féklámpába azért jutott egy kis LED, a lengőkar sem zártszelvény és a műszerfal is kellően informatív. | ||
| Kényelem vezető |
10 |
8 |
|
| Kényelem utas |
5 |
3 |
|
| Szélvédelem |
5 |
0 |
|
| Pakolhatóság |
5 |
3 |
|
| Terhelhetőség |
5 |
3 |
|
| Világítás |
5 |
4 |
|
| Felszereltség |
5 |
3 |
|
| Hatótávolság |
5 |
3 |
|
| Kidolgozási minőség |
5 |
4 |
|
| Karbantartás |
5 |
4 |
|
| Összesen |
55 |
35 |
|
| Költségek | A BMW G310-nek igazán reálisan lőtték be az árát, aki nem ódzkodik az egyhengeresektől, bátran tegyen vele egy próbát, a simább járású sorkettesek ennél egyszerűbb felszereltséggel mind drágábbak. | ||
| Ár |
10 |
10 |
|
| Fogyasztás |
5 |
4 |
|
| Fenntartás |
5 |
5 |
|
| Összesen |
20 |
19 |
|
| Mindösszesen |
200 |
144 |
|
Cimkék:
Tartóstesztre érkezett az Adrenaline Pro Touring háromrétegű túraruházata. Mielőtt egész éves nyúzásnak tesszük ki, ismerkedjünk meg vele!
Elolvasom »Az Alpinestars Amok olyan motoros kabát, amely a legnagyobb melegben is tökéletes, de hűvösebb időben és esőben is teljes értékűen használható.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »