BMW G310R ABS (2017) |
|||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás | Az innovatív elrendezésű egy henger pontosan annyit tud, mint amennyi várható tőle. A gyári kipufogóval a megjelenéséhez képest kicsit vérszegény a hangja, pörgetve nagyon vibrál. A 160 kilós önsúlyt elvárható módon mozgatja. | ||
Teljesítmény |
5 |
2 |
|
Nyomaték |
5 |
2 |
|
Gázreakció |
10 |
9 |
|
Rugalmasság |
10 |
6 |
|
Vibráció |
5 |
2 |
|
Akusztika |
5 |
2 |
|
Erőátvitel |
10 |
9 |
|
Összesen |
50 |
32 |
|
Futómű | Igazán jó hír, hogy az indai piacra szánt futóművet kapunk, remekül elboldogul a magyar utakkal. Ha nem képzeljük magunkat versenyzőnek, akkor nagyon kiszámíthatóan viselkedik. | ||
Állíthatóság elöl |
5 |
0 |
|
Állíthatóság hátul |
5 |
3 |
|
Egyenesfutás |
10 |
10 |
|
Kanyarstabilitás |
10 |
9 |
|
Komfort |
10 |
10 |
|
Összesen |
40 |
32 |
|
Biztonság | Azért az nem semmi, hogy egy 300-as motorra radiális féket rakjanak! Ráadásul a fékcsöveket is fémhálósra szereljék gyárilag. Fékhatás van, elöl jól uralható, hátul picit előbb bekattog a széria ABS, mint kellene. | ||
Fék hatásfok |
10 |
9 |
|
Fék adagolhatósága |
10 |
9 |
|
Felegyenesedési hajlam |
5 |
5 |
|
ABS működése |
5 |
3 |
|
Elektronikus menetstabilizálás |
5 |
0 |
|
Összesen |
35 |
26 |
|
Mindennapi használat | Az ülés kényelmes, a pozíció alacsonyabbaknak is ideális, a tankkal való comb-kapcsolat hibátlan. Annak ellenére, hogy ez egy olcsó modell, a féklámpába azért jutott egy kis LED, a lengőkar sem zártszelvény és a műszerfal is kellően informatív. | ||
Kényelem vezető |
10 |
8 |
|
Kényelem utas |
5 |
3 |
|
Szélvédelem |
5 |
0 |
|
Pakolhatóság |
5 |
3 |
|
Terhelhetőség |
5 |
3 |
|
Világítás |
5 |
4 |
|
Felszereltség |
5 |
3 |
|
Hatótávolság |
5 |
3 |
|
Kidolgozási minőség |
5 |
4 |
|
Karbantartás |
5 |
4 |
|
Összesen |
55 |
35 |
|
Költségek | A BMW G310-nek igazán reálisan lőtték be az árát, aki nem ódzkodik az egyhengeresektől, bátran tegyen vele egy próbát, a simább járású sorkettesek ennél egyszerűbb felszereltséggel mind drágábbak. | ||
Ár |
10 |
10 |
|
Fogyasztás |
5 |
4 |
|
Fenntartás |
5 |
5 |
|
Összesen |
20 |
19 |
|
Mindösszesen |
200 |
144 |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »