Triumph Street Twin | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
A motor teljesítménye nem kiemelkedő, de az alacsony fordulattól rendelkezésre álló nyomaték miatt már mélyről húz. Nyugodt, inkább krúzolós módon szeret menni, de megmoccan, ha kell. Bár a váltó csak öt sebességes, de az elosztása jó. A feláras kipufogó hangja megnyitja a szívcsakrát.
|
||
Teljesítmény | 5 | 3 | |
Nyomaték | 5 | 5 | |
Gázreakció | 10 | 9 | |
Rugalmasság | 10 | 9 | |
Vibráció | 5 | 4 | |
Akusztika | 5 | 5 | |
Erőátvitel | 10 | 9 | |
Összesen | 50 | 44 | |
Futómű |
A hátsó futómű hosszabb teleszkópokat és progresszív rugókat kapott. Kár, hogy a 4 fokozatban állítható előfeszítést 3-ig kell csavarni, hogy kiegyensúlyozottá váljon egy átlagos felnőttel. Menet közben jól uralható, a magyar utakon is meglepően jól teljesít.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 0 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
Egyenesfutás | 10 | 9 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 8 | |
Komfort | 10 | 7 | |
Összesen | 40 | 27 | |
Biztonság |
A stílus megköveteli elölre az egy tárcsát, aminek hiányosságait a hétköznapokban nem fogjuk érezni. Kiszámíthatóan lassul, az ABS nem kapkod. Igazi úriember módjára viselkedik.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 8 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 9 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 4 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 4 | |
Összesen | 35 | 30 | |
Mindennapi használat |
A feláras ülés jól néz ki, de elég kemény, rövidebb utakhoz ajánlott, 1-1,5 óránkénti megállással. Mondjuk a kis méretű tankba eleve nem fér 200 kilométernél több benzin. Nem néz ki rajta bután az oldaltáska és a tanktáska, amiből a Triumphtól vásárolható stílusban hozzáillő darab, de azok inkább csak appróbb vackok fuvarozásához ajánlottak. Nem egy tipikus túramotor. A kütyübolondok imádni fogják az USB aljzatot az ülés alatt.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 7 | |
Kényelem utas | 5 | 3 | |
Szélvédelem | 5 | 0 | |
Pakolhatóság | 5 | 2 | |
Terhelhetőség | 5 | 3 | |
Világítás | 5 | 4 | |
Felszereltség | 5 | 4 | |
Hatótávolság | 5 | 2 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 34 | |
Költségek |
A ízlés nem pénz kérdése. Mindennapos használhatósága, “exkluzivitása” , kidolgozása és főleg a hangja (!!!) indokolttá teszi az árát. A fogyasztása elfogadható, csak ne higgyük el, amit a műszer mond.
|
||
Ár | 10 | 6 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 4 | |
Összesen | 20 | 14 | |
Mindösszesen | 200 | 149 |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »