| Triumph Street Twin | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás |
A motor teljesítménye nem kiemelkedő, de az alacsony fordulattól rendelkezésre álló nyomaték miatt már mélyről húz. Nyugodt, inkább krúzolós módon szeret menni, de megmoccan, ha kell. Bár a váltó csak öt sebességes, de az elosztása jó. A feláras kipufogó hangja megnyitja a szívcsakrát.
|
||
| Teljesítmény | 5 | 3 | |
| Nyomaték | 5 | 5 | |
| Gázreakció | 10 | 9 | |
| Rugalmasság | 10 | 9 | |
| Vibráció | 5 | 4 | |
| Akusztika | 5 | 5 | |
| Erőátvitel | 10 | 9 | |
| Összesen | 50 | 44 | |
| Futómű |
A hátsó futómű hosszabb teleszkópokat és progresszív rugókat kapott. Kár, hogy a 4 fokozatban állítható előfeszítést 3-ig kell csavarni, hogy kiegyensúlyozottá váljon egy átlagos felnőttel. Menet közben jól uralható, a magyar utakon is meglepően jól teljesít.
|
||
| Állíthatóság elöl | 5 | 0 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
| Egyenesfutás | 10 | 9 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 8 | |
| Komfort | 10 | 7 | |
| Összesen | 40 | 27 | |
| Biztonság |
A stílus megköveteli elölre az egy tárcsát, aminek hiányosságait a hétköznapokban nem fogjuk érezni. Kiszámíthatóan lassul, az ABS nem kapkod. Igazi úriember módjára viselkedik.
|
||
| Fék hatásfok | 10 | 8 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 9 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 4 | |
| ABS működése | 5 | 5 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 4 | |
| Összesen | 35 | 30 | |
| Mindennapi használat |
A feláras ülés jól néz ki, de elég kemény, rövidebb utakhoz ajánlott, 1-1,5 óránkénti megállással. Mondjuk a kis méretű tankba eleve nem fér 200 kilométernél több benzin. Nem néz ki rajta bután az oldaltáska és a tanktáska, amiből a Triumphtól vásárolható stílusban hozzáillő darab, de azok inkább csak appróbb vackok fuvarozásához ajánlottak. Nem egy tipikus túramotor. A kütyübolondok imádni fogják az USB aljzatot az ülés alatt.
|
||
| Kényelem vezető | 10 | 7 | |
| Kényelem utas | 5 | 3 | |
| Szélvédelem | 5 | 0 | |
| Pakolhatóság | 5 | 2 | |
| Terhelhetőség | 5 | 3 | |
| Világítás | 5 | 4 | |
| Felszereltség | 5 | 4 | |
| Hatótávolság | 5 | 2 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
| Karbantartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 55 | 34 | |
| Költségek |
A ízlés nem pénz kérdése. Mindennapos használhatósága, „exkluzivitása” , kidolgozása és főleg a hangja (!!!) indokolttá teszi az árát. A fogyasztása elfogadható, csak ne higgyük el, amit a műszer mond.
|
||
| Ár | 10 | 6 | |
| Fogyasztás | 5 | 4 | |
| Fenntartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 20 | 14 | |
| Mindösszesen | 200 | 149 | |
Cimkék:
Lehet egy ruha jó hidegben és melegben, aszfaltos túrán, városban és terepen motorozva is? Az Icon szerint a Raiden UX ilyen. Most majd kiderül!
Elolvasom »Legtöbbünknek vágya egy szép fotó kedvenc motorjáról. A készülék viszont nem elég a gusztusos végeredményhez. Tessék, néhány tipp a jó képekhez!
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »