Ezzel az eszközzel nem csak elviselhetővé, hanem kényelmessé válik akár a hosszú távú motorozás is. A nagy túra endurokon általában biztosított az üléskomfort, viszont a súly miatt kevésbé alkalmasak igazi terepezésre. Aki viszont vérbeli terepmotort használ, ritkán, vagy egyáltalán nem vállalkozik hosszabb túrákra a kényelmetlen ülés miatt. Nos, ezzel a kiegészítővel a könnyebb, nagy teljesítményű off-road motorokkal is tervezhetünk hosszabb kiruccanásokat. Így extrémebb vállalkozások is szóba jöhetnek: egész nap állva motorozni azért elég fárasztó dolog. Az endurance sportot űzők dolgát szintén megkönnyítheti az alábbi praktikus kiegészítő.
Elsősorban az endurance kategóriának fejlesztették a cuccot, de mivel állítható méretben, ezért tulajdonképpen univerzális, bármilyen gyári ülésre felszerelhető. Aki endurozik, az tudni fogja értékelni. Terepezni az egyik legjobb dolog a világon, de a hosszabb távú túrák igen kényelmetlenek tudnak lenni. Nem csupán feltöri a feneket az ülés, nagyobb gondot is okozhat: akár kellemetlen vizsgálatok és kezelések, extrém esetben kórház is lehet a vége – ha a kenőcs már nem segít. Tehát az üléskomfort hiánya komoly problémákat is okozhat, nem szabad félvállról venni.
A kiegészítő a tépőzárak segítségével másodpercek alatt fel-, vagy leszerelhető a gyári ülésre. Strapabíró anyagból készült, felül poliészter hevederek, két oldalon pedig EPP hab hengerek növelik az ülőfelületet. Ha pedig nincs rá szükség, igen kis helyet foglal a csomagban. Praktikus és kényelmes.
A használata nem akadályozza a pilóta mozgását, viszont lehetővé teszi a pihentető ülést, amikor a terep megengedi. Egész napos off-road produkcióknál ez komoly előny, nem beszélve a versenyzőkről. Tehát a kényelem-idő-távolság metszetben igen hasznos lehet, bár az árát megkérik: 100 dollártól indul. A gyártó típusok szerint ajánlja a terméket, de ez valójában a márkák színeit jelenti. Tehát narancssárga motorra narancssárga ülés. Kinek van varrónő ismerőse?
Cimkék:
Következik a bukósisakok új generációja? Futurisztikus okos sisak, klimatizált, beépített kamerák és gyorsulásmérő érzékelő...
Elolvasom »Elárverezik a legidősebb épen maradt Vespa robogót. Az ikonnak számító olasz jármű ára egészen borsos és egyre csak emelkedik.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »