Évről-évre egyre jobb eladási eredményeket produkál a legtöbb európai motor gyártó. Ennek köszönhetően folyamatosan szélesedik az általuk kínált modellpaletta is. A BMW Motorrad tavaly újabb rekordévet zárt, szinte az összes főbb stílust lefedik a gépeik. Számos ötlet lát napvilágot, milyen irányba terjeszkedhetne tovább a bajor vállalat. Ilyen például a napokban bemutatott Touratech-féle demo motor, amelyet a propelleres márkával közösen fejlesztettek ki. De nem csak terepes irányba lehetne új fejezetet nyitnia a németeknek.
Számos lehetőség rejlik az úgynevezett izombringa vonalon is. Gyakorlatilag egyeduralkodónak számít Európában a Ducati Diavel. Nem sok kihívója akadt eddig, talán a Yamaha VMAX és a Harley Davidson V-Rod említhető vele egy lapon. Azonban, ha kigurítana a BMW egy power cruisert, biztosan tarolna a piacon. Beledobnák a jelenlegi R sorozat boxerét, építenének köré egy macsó külsejű bringát, kapna egy látványos fényezést és kész is a sikertermék.
Ezt az ötletet lovagolta meg Nicolas Petit, a fiatal francia formatervező, aki előállt ezzel a csodaszép vassal. A grafika arányaiban a kőkemény drag motorokat jeleníti meg. A dizájn már-már túlságosan laposnak és nyújtottnak mondható, de a hatáskeltés miatt ez kötelező. Ha a BMW fantáziát látna a dologban, úgyis tovább finomítják a szélsőséges vonalvezetést, hogy tökéletesen használható utcai motorrá váljon. Mindenesetre elférne a kínálatban egy ilyen kaliberű gép.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »