2015-ös megjelenése óta az Indian mindent megtesz a Scout népszerűsítése érdekében. A H-D Sportster ellenlábasának az amerikai piacon komoly feladat a vevők átcsábítása a hosszú tetszhalálból visszatért márkához. Ennek érdekében az 1’130 köbcentiméteres folyadékhűtéses V2-essel hajtott motor folyamatos szereplésben van: mászott hegyet különlegesen átépítve, de Guy Martin is döntött sebesség-világcsúcsot vele a Halálfalon, méghozzá élő adásban. A 2016-os év végén egy kis huligánkodással hívta fel a figyelmet a gyár belépő modelljére.
Troy Hoff, az Indian egyik versenyzője a napfényes Kaliforniában egy kiszáradt folyómederben csapatott egy élvezeteset a vassal. Kis csúszkálás keresztbe-kasul, majd a végén a slusszpoén – nyilván ezért forgatták az egész videót – nagy gázzal neki a partfalnak, és a végén levegőbe emelkedik a széria állapotában 257 kilós cruiser, és átrepüli az egész töltést. Meglepően magasan!
Természetesen nem egy széria motor szerepel a videón, ezt talán az elvakult Indian fanatikusok sem hiszik. Inkább egy laza talajos versenyzésre épített cucc lehet – biztos, hogy könnyebb is a gyári kiinduláshoz képest, a gumija sem utcai, és nagyjából borítékolhatjuk, miszerint a felfüggesztés sem maradt ugyanolyan. A hátsó 76 milliméteres rugóút aligha lenne elég egy ennyire sima földet éréshez. De sebaj, újabb bizonyítékot kaptunk róla, milyen remek kis vas is az Indian Scout.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »