Igazság szerint nehéz bármit is hozzátenni a lenti videón látható képsorhoz. Szegény brit motoros társunk rettenetesen kezdő lehetett. Már maga a puszta elindulás is meghaladta a képességeit. Nem sikerült úgy kikanyarodnia az útra, hogy ne fulladjon le. Aztán a gáz- és kuplungkezelés állította megoldhatatlan feladat elé. Az iszonyatosan béna “ámokfutásnak” egy ártatlan, parkoló Ford Focus vetett véget.
Amiért érdemes megnézni a videót, az nem is szegény hősünk kiröhögésének a lehetősége. Hanem a hibák rettenetes tömkelege, amit összehozott ebben néhány röpke másodpercben. Nem csupán arról van ugyanis szó, hogy nem érezte sem a Honda CBR500R egyébként nagyon jóindulatú erőforrása által megkövetelt gáz mennyiségét, sem pedig a kuplung adagolását. Hanem a teljesen rossz testtartás is: kizárólag a kormányba kapaszkodva igyekezett megtartani saját magát. Ennek következtében vesztette el végérvényesen a kontrollt járműve felett.
Jómagam hasonló hibát terepezéskor vétettem már többször életemben. Amikor meredekebb emelkedőn felfelé nem tartottam jól magam, hátrabillent a testsúlyom, belekapaszkodtam a gázba – és onnantól sem elengedni nem tudtam azt, sem pedig irányítani a motort. A vége mindig hasonlóan szánalmas esés lett. Szegény főhősünk ezt egy teljesen veszélytelen közúti helyzetben, sík úton adta elő. Azt viszont nem sikerült megfejtenem, hogy kaphatott vezetői engedélyt!
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »