Természetesen nem vitatéma, és azzal is kell kezdeni: nem kell komolyan venni jelen irományt! Nem vezetéstechnikai jótanácsról van szó, és egy két mázsás motorral nem is kell megpróbálni a lent látható mutatványt. Legfeljebb akkor, ha stunt versenyzőnek készülsz – vagy már az vagy! Egyébként elég megcsodálni a fiatalember járműkontrollját, ahogy a vizes aszfalton nem is kis tempóval körbeforgó robogóját végig kontroll alatt tartja.
Persze, letette a lábát. Persze, könnyű a robesz tömege még a testéhez képest is. De ezzel együtt igen ügyesen kezeli a technikát! A maga természetes és ösztönös módján – persze még egy bukósisakot sem húzva. De élvezve, amit csinál!
Ezt olvastad már?
Cimkék:
Horváth Lajos személyében évek után újra magyar induló lesz a Dakar motoros mezőnyében. Laller még rajongóival is találkozott a rajt előtt.
Elolvasom »A Keeway igazán különleges kis ékszerrel rukkolt elő. Hogy mennyire fényesen fog csillogni, az még talány, de ígéretesnek tűnik!
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »