Harley Davidson XL 1200CX Roadster 2017 | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
A Harley-Davidson nem a katalógusadatokra utazik, hanem a feelingre. Ennek megfelelően a blokk teljesítménye elég, Harley-san dörmögős, nyomatékos
|
||
Teljesítmény | 5 | 4 | |
Nyomaték | 5 | 5 | |
Gázreakció | 10 | 10 | |
Rugalmasság | 10 | 9 | |
Vibráció | 5 | 4 | |
Akusztika | 5 | 5 | |
Erőátvitel | 10 | 8 | |
Összesen | 50 | 45 | |
Futómű |
A Roadster futóműve mindenben felülmúlta a várakozásokat, a magyar utakra, kényelmes haladáshoz és kanyargáshoz is tökéletes
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 0 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
Egyenesfutás | 10 | 10 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 9 | |
Komfort | 10 | 10 | |
Összesen | 40 | 32 | |
Biztonság |
Az elöl dupla, hátul szimpla tárcsás, mindenhol kétdugattyús fék hatékonyan lassít, az ABS megóv, de túlzottan nem szól bele a felnőttek dolgába
|
||
Fék hatásfok | 10 | 8 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 8 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 4 | |
ABS működése | 5 | 4 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 0 | |
Összesen | 35 | 24 | |
Mindennapi használat |
Egyedül rajta ülni jó, a pozíció, az ülés is pazar. Viszont ne akarjunk magunkkal vinni semmit és senkit, egyszerűen csak motorozzunk vele egy jót.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 10 | |
Kényelem utas | 5 | 2 | |
Szélvédelem | 5 | 0 | |
Pakolhatóság | 5 | 0 | |
Terhelhetőség | 5 | 2 | |
Világítás | 5 | 3 | |
Felszereltség | 5 | 4 | |
Hatótávolság | 5 | 3 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 4 | |
Karbantartás | 5 | 3 | |
Összesen | 55 | 31 | |
Költségek |
A Harley-Davidson Roadster 4 millió feletti árával nem olcsó, de a feeling amit nyújt, megfizethetetlen
|
||
Ár | 10 | 6 | |
Fogyasztás | 5 | 3 | |
Fenntartás | 5 | 4 | |
Összesen | 20 | 13 | |
Mindösszesen | 200 | 145 |
Harley Davidson XL 1200CX Roadster 2017 | |
MOTORTÍPUS | Léghűtéses Evolution® 45 fokos V2 |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 1’202 |
FURAT X LÖKET (MM) | 88,9 x 96,8 |
KEVERÉKKÉPZÉS | Elektronikus szekvenciális hengerenkénti üzemanyag-befecskendezés (ESPFI) |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 10:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | n.a. |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 96 / 4’000 |
INDÍTÁS | Elektromos önindító |
TENGELYKAPCSOLÓ | Olajban futó, többtárcsás |
SEBESSÉGVÁLTÓ | 5 sebességes |
SZEKUNDERHAJTÁS | szíj |
VÁZ | Acél bölcsőváz |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 28,9 / 140 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Fordított teleszkópvilla, 43 mm átmérőjű csúszószárakkal |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Két oldali progresszív tekercsrugó, állítható rugó-előfeszítéssel |
ELSŐ FÉK | Dupla tárcsa kétdugattyús féknyereggel, ABS |
HÁTSÓ FÉK | Szimpla tárcsa kétdugattyús féknyereggel, ABS |
ELSŐ GUMIABRONCS | 120/70 R19 M/C |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 150/70 R18 M/C |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’180 x n.a. x n.a. |
TENGELYTÁV (MM) | 1’505 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 785 |
HASMAGASSÁG (MM) | 150 |
MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 259 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 12,5 |
FOGYASZTÁS (L/100KM) | 4,9 |
FORDULATSZÁM 100 KM/H-NÁL | 2’870 |
ÁR (FORINT, 2016 NOVEMBER) | 4’350’000.- |
Az utolsó oldalon a kimaradt képeket láthatod!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »