Az indiai-angol cégnél még tavaly beszélt Siddhartha Lal, a patinás gyártó anyavállalatának (Eicher Motors) ügyvezető igazgatója a Times of India nevű lapnak arról, hogy 2016-tól 5-10 új Royal Enfield modell érkezik – de mi egyelőre csak a Himalayant láttuk. Aztán írtunk arról is, hogy “bizonyos, hogy valami izgalmas blokk rejtőzik a tarsolyukban”, és most lám, így is van!
Spanyolországban fennakadt az MCN paparazzójának horgán az egyik, már utcai tesztelésen résztvevő kéthengeres indiai-angol masina. Az biztosnak tűnik, hogy nem a már meglévő hengerűrtartalmat osztották két kisebb köcsögre, hanem lesz egy valódi középsúlyú motorkerékpárjuk is végre. Rájuk fér – meg ránk is!
A teszt-erőforrást a sportos Continental GT kissé átalakított vázába csavarozták bele, és van egy különösen érdekes dolog a képeken: hacsak nem megcsinálták a világ legjobban karburátornak álcázott befecskendezőjét, akkor az Euro4-hez még lesz dolguk a mérnököknek – ez a verzió pedig mehet keletre. Ár-érték arányban vélhetően igen versenyképes lesz majd a stílusos utcai motorok mezőnyében – legalábbis ahogy az indiaiak árképzését ismerjük, ez majdnem biztos.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »