Suzuki 2015-ös visszatérése talán még a várakozásoknál is jobban sikerült: önmagában már az is nagyszerű lett volna, ha a mezőny végén kullogva, de végigmennek a futamokon. Ezzel szemben néha egészen a sűrűjében motoroztak a kék masinák, és végül Aleix Espargaró és Maverick Viñales a tizenegy-tizenkettedik helyen végeztek a bajnokságban. Különösen vagány ez annak fényében, hogy a Suzuki GSX-RR teljesítményben folyamatosan elmaradt a többi gyári motortól.
Első ránézésre nem sokat változott a szupergixer, de a gyáriak szerint erősebb és jobb lett. Aerodinamikailag és vázgeometriában is fejlesztettek apróságokat, például a hűtőlevegő kiömlője nagyobb lett, de variáltak a kipufogórendszerrel is. Vélhetően ezekre a már említett nagyobb teljesítmény miatt volt szükség. Amivel sokat küzdöttek, az az új seamless váltó, mivel ennek a megfelelő felprogramozása még nem olyan bejáratott dolog, mint a hagyományos gyorsváltóké, így szinte mindenki a zavarosban halászik, nincsenek bevált receptek. Nem mellesleg a gyári csapatok közül a Suzuki az utolsó, aki bevetette ezt az új típusú váltót. Mutatunk is egy klassz videót, amin a seamless váltó izgalmas működési elve látható.
Úgyhogy 2016-ra is hajrá Suzuki, hajrá GSX-RR!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »