Amikor Milánóban berobbant a Honda csodamotorja, az RC213V-S mind felszisszentünk egy kicsit. Persze az más kérdés, hogy ennél olcsóbban, és nem gyengébben régi játékos volt a Ducati Desmosedici, de azóta történt egy s más a menetstabilizáló elektronikák tekintetében, szóval mára a csodálatos Desmo inkább érdekes mint versenyképes. Talán nem mondok nagyot, ha kijelentem, hogy az RC213-nál még nem járt közelebb az utca népe egy MotoGP gép szintjéhez.
Ahogyan az is sejthető volt, hogy nem fognak bankot robbantani a hiperdrága modellel, sőt gyanítom, hogy még buknak is minden eladott darabon. Természetesen ez sok zászlóshajónál így megy – talán mindnél -, viszont ezek a modellek húzzák fel a márka presztízsét, ezért vesznek rendes profitot termelő, olcsóbb modelleket a vásárlók.
Amin meg is lepődtem, hogy csak karácsonykor szállították le tulajdonosának az első darabot a gyártani tervezett kétszázból. Bár a világ motorrajongó milliárdosai papíron már elkapkodták az összeset, a Honda maga választja ki, hogy egyáltalán kinek ad ilyen motort. Szóval elméletileg az összes elkelt, azért a Honda (talán az érdeklődés fokozására?) készített egy rövid kis videót arról, ahogyan egészen meglepően emberközeli körülmények között és módszerekkel szerelik össze a csodamasinát. Tessék élvezkedni hatvanmillió forint összelegózásán ezen a hideg januári napon.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »