Amikor Milánóban berobbant a Honda csodamotorja, az RC213V-S mind felszisszentünk egy kicsit. Persze az más kérdés, hogy ennél olcsóbban, és nem gyengébben régi játékos volt a Ducati Desmosedici, de azóta történt egy s más a menetstabilizáló elektronikák tekintetében, szóval mára a csodálatos Desmo inkább érdekes mint versenyképes. Talán nem mondok nagyot, ha kijelentem, hogy az RC213-nál még nem járt közelebb az utca népe egy MotoGP gép szintjéhez.
Ahogyan az is sejthető volt, hogy nem fognak bankot robbantani a hiperdrága modellel, sőt gyanítom, hogy még buknak is minden eladott darabon. Természetesen ez sok zászlóshajónál így megy – talán mindnél -, viszont ezek a modellek húzzák fel a márka presztízsét, ezért vesznek rendes profitot termelő, olcsóbb modelleket a vásárlók.
Amin meg is lepődtem, hogy csak karácsonykor szállították le tulajdonosának az első darabot a gyártani tervezett kétszázból. Bár a világ motorrajongó milliárdosai papíron már elkapkodták az összeset, a Honda maga választja ki, hogy egyáltalán kinek ad ilyen motort. Szóval elméletileg az összes elkelt, azért a Honda (talán az érdeklődés fokozására?) készített egy rövid kis videót arról, ahogyan egészen meglepően emberközeli körülmények között és módszerekkel szerelik össze a csodamasinát. Tessék élvezkedni hatvanmillió forint összelegózásán ezen a hideg januári napon.
Ezt olvastad már?
Cimkék:
Új fejlesztőrészleget hoztak létre Japánban, amely kizárólag kétkerekűekkel foglalkozik. Jön a legújabb és legkönnyebb Bosch ABS10 rendszer is.
Elolvasom »A patinás indiai gyártó rebesgetett új modellje hivatalosan és végleges formájában is megjelent - videón is megnézheted, hogy veretnek vele!
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »