Ez sem lesz már az igazi: megújul a Triumph klasszikus vonala

Újdonság
2015. október 31., szombat - Macko

Az angol gyár egyik erőssége a paletta gyönyörű klasszikus része volt. Ezek 2016-ra teljesen megújulnak: modernebbek és nagyobbak is lesznek.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (5 hozzászólás)

Helmets on -
“egyfelől nyilván vitathatatlan módon szükség volt a klasszikus Triumphok modernizációjára.” Miért? Szükség van 1200 köbcentire meg 100 Nm-re egy ilyen motornál? Nincs. De annyi motort adtak el hogy az emisszió miatt már kellett a folyadékhűtés, na meg 14 éve ugyanaz az alap, azért az nem semmi. Mondjuk a 270 fokban elékelt főtengely sem klasszikus egy brit motornál, csak hát ekkora köbcentinél már ez van. A gyújtáskapcsoló is felkerült a műszerekhez. Eddig a retrobike közül a britek voltak a legeredetibbek….meg a W650….de most “műanyagosabb” lett mind. Az meg vicces hogy az a bazári mézes csupor fékfolyadéktartály a drágább R változaton van:)

Macko -
Helmets: csak azért, mert a piac megköveteli. Szerintem sajnos. Nekem a Bonneville úgy volt kedves ahogy volt…

XYZ -
Úgy tűnik a Guzzi V7 maradt az egyetlen klasszikus (kinézet + technika) európai motor.

Helmets on -
Nekem is az. Pont azért volt az elején Klasszikus mert karbi, léghűtés, twin blokk…hagyomásnoy villa, rugóstag. De mindegy én már megvettem a magamét.

Operator -
Értem amit írtok, érzem is, sőt igazán át is érzem, így nem is vitatkoznék vele. De próbálkozom egy másik megvilágítással picit önmagam nyugtatására is. Ma vagy egy rovar fejű, a “fenekét” az égbe emelő – számomra – érthetetlen arányú és vonalakkal bíró halmazból választhatsz magadnak új gépet ha standard, utcai gépet keresel, vagy veszed az igazi retro gépeket. Ahol nem csak a forma, a technikai is retro. Nem nagy a választék azokból a gépekből, ahol a forma még igazi motorkerékpár forma és nem valamilyen exo skeletonos alien faj példányát formázza, a technika, a károsanyag-kibocsátás, a menetdinamika, a literteljesítmény viszont mai. Ez a változás most ezt az űrt tölti be. Legszebb időket idéző forma és kiállás, mai technikával. Szexy. S valahogy méltó is a Bonnie-hoz. Ne feledjük, a Bonnie korszerű motorként vált élő legendává. A neve a sebességrekordok hajhászását idézi. Az, hogy korszerű motorként az egyik legjobb volt, az tette lehetővé, hogy “változatlanul” gyártsák és szép lassan retro legyen. Szerintem nem történt más, mint az, hogy a Bonnie újra az lett, ami akkor volt, amikor legendává vált. Egy korszerű és – remélhetőleg – nagyszerű gép. Mindez úgy tette, hogy – hála az égnek – kiállásában maradt az, ami mindig is volt. Egy őszinte motorkerékpár.

Előző bejegyzés

Fogj össze motoros barátaiddal, megéri!

2015. október 30., péntek
Kedvezmény

Következő bejegyzés

A BMW Motorrad saját okostelefon-tartóval kedveskedik

2015. november 03., kedd
Kiegészítő

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt