A férfiember egy rendkívül egyszerű állat, hozzá képest a fakocka egy bonyolult szerkezet. Ismeri az alapszíneket, mindig tudja mit akar és a marketinget sem kell túlzásba vinni nála – elég a női nemből keríteni egy szemrevalóbb példányt és csatolni az eladni kívánt termékhez, a siker garantált. Az alábbi videóban látható KTM RC390 már önmagában is kívánatos motorbicikli, hát még ha egy efféle bombázót ültetnek a nyergébe egy rövid karika erejéig. Borítékolható, hogy a felvétel ideje alatt az utca összes szeme rá szegeződött.
Azonban azt hozzá kell tennünk, hogy a szerkesztőségben felelőtlenségnek tartjuk az efféle “felszerelésben” való motorozást, ugyanis sosem tudhatjuk, hogy a ránk leselkedő veszély mikor változik át konkrét bajjá. Ettől viszont tekintsünk most el és feltételezzük könnyelműen, hogy professzionális vezetővel, ellenőrzött körülmények között és a közforgalomtól elzárva készültek a felvételek. Így máris sokkal jobban élvezhetőek az osztrák és a finn idomok.
Mi viszont, ha motorra ülünk, mindig viseljünk védőfelszerelést, mert elég egy kis elcsúszás, hogy kellemetlenné tegyen pár hetet az életünkből – nagyobb esésekről nem is beszélve. Mindig azt szoktam mondani azoknak, akik arra hivatkoznak, hogy városban nem nagy a tempó, hogy fusson neki lendületesen és vesse magát hasra az aszfalton – már az sem lesz kellemes, motorral pedig ennél jellemzően csak nagyobbat lehet bukfencezni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »