Általános problémát jelent egy-egy bevásárlóközpontba vagy irodaházba megérkezve, hogy hova tegyük a bukósisakunkat. Persze a nagyrobogókkal és a feldobozolt túramotorokkal nem, de minden mással igen, hiszen egy átlagos gép belsejébe nem tudjuk elhelyezni fejvédőnket. Így nincs más megoldás, mint magunkkal cipelni. Így mászkálni órákat pedig elég vacak kaland – de még egy moziban az ölünkben heverő bukósisak sem a legkényelmesebb dolog. Franciaországban a Mains Lib’ újítása azonban kiváló megoldást kínál a problémára.
Az ötlet lényege a teljesen önállóan, bárhol elhelyezhető erős acél kioszk, amelynek belsejében egymás alatti-feletti polcokon tökéletesen elfér négy bukósisak. Az oszlop egyik oldala annyira van kivágva, hogy könnyű legyen betenni a fejvédőt, majd egy erős acélcsőből készült ajtócskával biztonsággal bezárhatjuk nélkülözhetetlen biztonsági kellékünket. Ezután már cipekedés nélkül mehetünk a dolgunkra – vásárolgatni, mozizni vagy éppen a fontos üzleti tárgyalásra.
A Mains Lib’ képes érmék befogadására is – tehát működhet némi térítés ellenében is, de akár ingyenes is lehet. Ez kizárólag az üzemeltetőjén múlik, hogy mennyire szeretné odacsábítani a motorosokat. Az első kilenc kioszkot a napokban helyezték üzembe Párizsban – remélhetőleg gyorsan el fog terjedni nem csupán Franciaországban, hanem nemzetközi szinten is.
A gyártó mindenesetre gondolt arra az esetre is, ha valaki az alapján választja ki mondjuk a felkeresendő mozit, hogy hol tudja jól tárolni bukóját: készítettek egy mobilos alkalmazást is hozzá, amelyen meg tudod nézni, hogy találsz ilyen szolgáltatást.
Amennyiben valaki már most rámozdulna, az vagy lépjen kapcsolatba a gyártóval – vagy keressen egy ügyes kezű magyar gyártót, aki készít neki hasonló motorosbarát sisaktárolót. A franciák ugyanis még a készítés folyamatát is bemutatják. Reméljük, hamarosan Magyarországon is hasonló szolgáltatásokkal kényeztetnek minket!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »