Olvasói teszt: Honda VFR750F V4 16V RC 36II

Használt motor teszt
2015. március 27., péntek - Lackó

A Honda egyik régi, de örök klasszikusnak számító motorja a hősünk: a Honda VFR750F. A forma nem a legmodernebb, de a technika ma is különleges.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Dakar Rally és Africa Race: 2020. január 16-a

Dakar Rally és Africa Race

Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (11 hozzászólás)

bogenschutze -
Gondolom nagyon örülsz a motorodnak. Némi elfogultság érződik az írásodon, de ezt meg tudom érteni. Legyen sok, sok balesetmentes kilométered vele!

Macko -
Egy olvasói teszt vagy nagyon pozitív, vagy nagyon negatív. Ez szerencsére pozitív. 🙂

Szabo Laly -
Jó teszt, Használd továbbra is örömmel. Megbízhatósággal nem lesz gond. Egy megjegyzés: A képen/rajzon nem a 750-es blokk látható hanem a 800-as V-tech amit 2002-től gyártottak. Jobban megfigyelve latható a szelepvezérlő olajfurat. A tiédben ahogy írtad fogaskerekek vezérlik a bütyköstengelyt. Az érdekesség, hogy a fogaskeréksor nálad a hengerek között van, míg az első nyolcszázasnál kitették oldalra (jobbra).

Lackó -
Köszönöm szépen. Lehet, sőt biztos is hogy elfogult vagyok. Nagyon szeretem ezt a vasat! Nem kellene semmi más. De szerintem mindenki így érez a saját motorja iránt. 🙂

Lackó -
Bocsánat a képért, azt csak kikerestem a netről.

Macko -
Az ominózus fotót utólagosan cseréltem, a korrektség kedvéért.

Lackó -
Köszönöm szépen.

XYZ -
“Elődjénél kicsit könnyebb (bár így is 240 kilogramm)” Az elődje 10 kilóval könnyebb (230kg menetkészen). Szép motor,örök élet +2nap.

Bazsy -
Jó teszt, de tennék pár észrevételt: -A hátsó kerék csak 5 x 17 collos, ezért is a speckó gumi méret. A 180-as nem jó rá. -A műszerfal teljesen digitális, csak a kijelző órák analógok. Ez is, ugyanúgy mint az előző dolog, a súlycsökkentést szolgálta. Az előző kommenthez képest (XYZ) pont fordítva, a motor 230 kg teletankolva, az előd volt 240 (RC36/I). Forrásom amúgy a 94′-es motorkatalógus, az elején, az újdonságok közt van ezekről szó.

XYZ -
KawaBazsyKawaBazsy: shttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_vfr750f%2085.htm Én az első VFR750 szériára utaltam.

XYZ -
KawaBazsyKawaBazsy RC24

Előző bejegyzés

Tokod-Ebszőnybánya Endurocross OB

2015. március 25., szerda
Verseny

Következő bejegyzés

Tíz tipikus motoros tévhit

2015. március 30., hétfő
Tapasztalat

Ezeket olvastad már?

Az Onroad.hu tartósteszt motoros felszerelései: 2019-es cuccok

2020. január 22., szerda

Négy tartósteszt indult 2019-ben: a Büse Open Road kabát, a TCX ST-Fighter WP és a BMW GS Pro csizma, valamint a Hevik California-R kesztyű.

Elolvasom »
Nyúzópróba

Off-road túra a Francia Alpokban, avagy egy mesés úti videó

2020. január 12., vasárnap

Csodaszép helyek, izgalmas hadiösvények, parádés tájak és mesés látnivalók jegyében zajlott a túra, amelyet egy húsz perces videó segít átadni.

Elolvasom »
Videós mesetúra

KTM 1090 Adventure használt motor teszt a tulaj szemével

2020. január 08., szerda

Bemutatunk egy KTM 1090 Adventure S motort a tulajdonos szavaival. Tapasztalatok, vélemények az első 8.000 közösen megtett kilométer után.

Elolvasom »
A tulaj véleménye

Várnak a végtelen kalandok: BMW F850GS Adventure teszt

2019. december 31., kedd

Egy évvel a megújult F850GS után a bajorok bemutatták annak kalandmotorosabb változatát. Az Adventure ezúttal jelentősen eltér az alapmodelltől.

Elolvasom »
Kalandmotor teszt