Olvasói teszt: Honda VFR750F V4 16V RC 36II

Használt motor teszt
2015. március 27., péntek - Lackó

A Honda egyik régi, de örök klasszikusnak számító motorja a hősünk: a Honda VFR750F. A forma nem a legmodernebb, de a technika ma is különleges.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Scrambler tanulmánymotort mutatott a BSA

Scrambler

Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (11 hozzászólás)

bogenschutze -
Gondolom nagyon örülsz a motorodnak. Némi elfogultság érződik az írásodon, de ezt meg tudom érteni. Legyen sok, sok balesetmentes kilométered vele!

Macko -
Egy olvasói teszt vagy nagyon pozitív, vagy nagyon negatív. Ez szerencsére pozitív. 🙂

Szabo Laly -
Jó teszt, Használd továbbra is örömmel. Megbízhatósággal nem lesz gond. Egy megjegyzés: A képen/rajzon nem a 750-es blokk látható hanem a 800-as V-tech amit 2002-től gyártottak. Jobban megfigyelve latható a szelepvezérlő olajfurat. A tiédben ahogy írtad fogaskerekek vezérlik a bütyköstengelyt. Az érdekesség, hogy a fogaskeréksor nálad a hengerek között van, míg az első nyolcszázasnál kitették oldalra (jobbra).

Lackó -
Köszönöm szépen. Lehet, sőt biztos is hogy elfogult vagyok. Nagyon szeretem ezt a vasat! Nem kellene semmi más. De szerintem mindenki így érez a saját motorja iránt. 🙂

Lackó -
Bocsánat a képért, azt csak kikerestem a netről.

Macko -
Az ominózus fotót utólagosan cseréltem, a korrektség kedvéért.

Lackó -
Köszönöm szépen.

XYZ -
“Elődjénél kicsit könnyebb (bár így is 240 kilogramm)” Az elődje 10 kilóval könnyebb (230kg menetkészen). Szép motor,örök élet +2nap.

Bazsy -
Jó teszt, de tennék pár észrevételt: -A hátsó kerék csak 5 x 17 collos, ezért is a speckó gumi méret. A 180-as nem jó rá. -A műszerfal teljesen digitális, csak a kijelző órák analógok. Ez is, ugyanúgy mint az előző dolog, a súlycsökkentést szolgálta. Az előző kommenthez képest (XYZ) pont fordítva, a motor 230 kg teletankolva, az előd volt 240 (RC36/I). Forrásom amúgy a 94′-es motorkatalógus, az elején, az újdonságok közt van ezekről szó.

XYZ -
KawaBazsyKawaBazsy: shttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_vfr750f%2085.htm Én az első VFR750 szériára utaltam.

XYZ -
KawaBazsyKawaBazsy RC24

Előző bejegyzés

Tokod-Ebszőnybánya Endurocross OB

2015. március 25., szerda
Verseny

Következő bejegyzés

Tíz tipikus motoros tévhit

2015. március 30., hétfő
Tapasztalat

Ezeket olvastad már?

Lassanként fejlődő majmocska: Honda Monkey (2022) teszt

2022. december 01., csütörtök

2018-ban indította útjára a Honda stílusos 125-ös retró motorját. Az idei évre pedig a Monkey kapott némi vérfrissítést is.

Elolvasom »
Új motor teszt

Egy saját, súlyos motoros baleset tanulságai és tapasztalatai

2022. november 05., szombat

Igen, valóban velem történt meg a baleset. Annak minden részlete pontosan a valóságot írja le. És sok tanulnivaló van benne.

Elolvasom »
Baleset

Egy különleges verseny: KTM 990 Adventure a Dinaric Rally-n

2022. október 17., hétfő

A tereprally szakágat a többség a Dakarral kapcsolja össze. Pedig akad számunkra is elérhető verseny ebben a csodás sportágban!

Elolvasom »
Versenybeszámoló

Keeway V302C teszt: Egy kicsi, de nagyon bátor lépés

2022. szeptember 30., péntek

A Keeway meg merte tenni, hogy újra V2-es erőforrással szereljen egy vadonat új modellt. A V302C ráadásul kapható 125-ösben is!

Elolvasom »
Új motor teszt