Olvasói teszt: Honda VFR750F V4 16V RC 36II

Használt motor teszt
2015. március 27., péntek - Lackó

A Honda egyik régi, de örök klasszikusnak számító motorja a hősünk: a Honda VFR750F. A forma nem a legmodernebb, de a technika ma is különleges.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Bemutatta a Benelli a 2020-as 302S modellt

Háromszázasok

Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (11 hozzászólás)

bogenschutze -
Gondolom nagyon örülsz a motorodnak. Némi elfogultság érződik az írásodon, de ezt meg tudom érteni. Legyen sok, sok balesetmentes kilométered vele!

Macko -
Egy olvasói teszt vagy nagyon pozitív, vagy nagyon negatív. Ez szerencsére pozitív. 🙂

Szabo Laly -
Jó teszt, Használd továbbra is örömmel. Megbízhatósággal nem lesz gond. Egy megjegyzés: A képen/rajzon nem a 750-es blokk látható hanem a 800-as V-tech amit 2002-től gyártottak. Jobban megfigyelve latható a szelepvezérlő olajfurat. A tiédben ahogy írtad fogaskerekek vezérlik a bütyköstengelyt. Az érdekesség, hogy a fogaskeréksor nálad a hengerek között van, míg az első nyolcszázasnál kitették oldalra (jobbra).

Lackó -
Köszönöm szépen. Lehet, sőt biztos is hogy elfogult vagyok. Nagyon szeretem ezt a vasat! Nem kellene semmi más. De szerintem mindenki így érez a saját motorja iránt. 🙂

Lackó -
Bocsánat a képért, azt csak kikerestem a netről.

Macko -
Az ominózus fotót utólagosan cseréltem, a korrektség kedvéért.

Lackó -
Köszönöm szépen.

XYZ -
“Elődjénél kicsit könnyebb (bár így is 240 kilogramm)” Az elődje 10 kilóval könnyebb (230kg menetkészen). Szép motor,örök élet +2nap.

Bazsy -
Jó teszt, de tennék pár észrevételt: -A hátsó kerék csak 5 x 17 collos, ezért is a speckó gumi méret. A 180-as nem jó rá. -A műszerfal teljesen digitális, csak a kijelző órák analógok. Ez is, ugyanúgy mint az előző dolog, a súlycsökkentést szolgálta. Az előző kommenthez képest (XYZ) pont fordítva, a motor 230 kg teletankolva, az előd volt 240 (RC36/I). Forrásom amúgy a 94′-es motorkatalógus, az elején, az újdonságok közt van ezekről szó.

XYZ -
KawaBazsyKawaBazsy: shttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_vfr750f%2085.htm Én az első VFR750 szériára utaltam.

XYZ -
KawaBazsyKawaBazsy RC24

Előző bejegyzés

Tokod-Ebszőnybánya Endurocross OB

2015. március 25., szerda
Verseny

Következő bejegyzés

Tíz tipikus motoros tévhit

2015. március 30., hétfő
Tapasztalat

Ezeket olvastad már?

Pusztuljon a lábszag: Alpinestars Faster-3 Rideknit teszt

2019. szeptember 17., kedd

Az Alpinestars legsportosabb megjelenésű motoros cipője, a Faster-3 mindenben sokkal jobb elődjénél. A teljesen szellős változatát próbáltuk ki.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Kicsinosított erénycsősz: Benelli BN302S teszt

2019. szeptember 15., vasárnap

Komoly szerkezeti változások nélküli ráncfelvarráson esett át a Benelli BN302 modellje. A kiváló A2-es motor neve is frissült: BN302S lett.

Elolvasom »
Új motor teszt

Baleseti napló: így estem el motorral a Mátrában

2019. szeptember 13., péntek

Nekünk sem adja ki minden kanyar. Utólag már nem lehet sokat tenni, de megosztom veletek, hogyan estem el motorral a Mátrában.

Elolvasom »
Napló

Nyolc nap motorozás az Alpok hágói között – harmadik rész

2019. augusztus 31., szombat

Zoli úgy döntött, hogy nem vár a többiekre, hanem elmegy motorozni és bejárja az Alpok 15 hágóját. Zoli okos, kövesd a példáját!

Elolvasom »
Túrabeszámoló

Hirdetés