Olvasói teszt: Honda VFR750F V4 16V RC 36II

Használt motor teszt
2015. március 27., péntek - Lackó

A Honda egyik régi, de örök klasszikusnak számító motorja a hősünk: a Honda VFR750F. A forma nem a legmodernebb, de a technika ma is különleges.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Klasszikus erő új köntösben – Brixton Cromwell 1200x

Brixton Cromwell 1200x

Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (11 hozzászólás)

bogenschutze -
Gondolom nagyon örülsz a motorodnak. Némi elfogultság érződik az írásodon, de ezt meg tudom érteni. Legyen sok, sok balesetmentes kilométered vele!

Macko -
Egy olvasói teszt vagy nagyon pozitív, vagy nagyon negatív. Ez szerencsére pozitív. 🙂

Szabo Laly -
Jó teszt, Használd továbbra is örömmel. Megbízhatósággal nem lesz gond. Egy megjegyzés: A képen/rajzon nem a 750-es blokk látható hanem a 800-as V-tech amit 2002-től gyártottak. Jobban megfigyelve latható a szelepvezérlő olajfurat. A tiédben ahogy írtad fogaskerekek vezérlik a bütyköstengelyt. Az érdekesség, hogy a fogaskeréksor nálad a hengerek között van, míg az első nyolcszázasnál kitették oldalra (jobbra).

Lackó -
Köszönöm szépen. Lehet, sőt biztos is hogy elfogult vagyok. Nagyon szeretem ezt a vasat! Nem kellene semmi más. De szerintem mindenki így érez a saját motorja iránt. 🙂

Lackó -
Bocsánat a képért, azt csak kikerestem a netről.

Macko -
Az ominózus fotót utólagosan cseréltem, a korrektség kedvéért.

Lackó -
Köszönöm szépen.

XYZ -
„Elődjénél kicsit könnyebb (bár így is 240 kilogramm)” Az elődje 10 kilóval könnyebb (230kg menetkészen). Szép motor,örök élet +2nap.

Bazsy -
Jó teszt, de tennék pár észrevételt: -A hátsó kerék csak 5 x 17 collos, ezért is a speckó gumi méret. A 180-as nem jó rá. -A műszerfal teljesen digitális, csak a kijelző órák analógok. Ez is, ugyanúgy mint az előző dolog, a súlycsökkentést szolgálta. Az előző kommenthez képest (XYZ) pont fordítva, a motor 230 kg teletankolva, az előd volt 240 (RC36/I). Forrásom amúgy a 94′-es motorkatalógus, az elején, az újdonságok közt van ezekről szó.

XYZ -
KawaBazsyKawaBazsy: shttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_vfr750f%2085.htm Én az első VFR750 szériára utaltam.

XYZ -
KawaBazsyKawaBazsy RC24

Előző bejegyzés

Tokod-Ebszőnybánya Endurocross OB

2015. március 25., szerda
Verseny

Következő bejegyzés

Tíz tipikus motoros tévhit

2015. március 30., hétfő
Tapasztalat

Ezeket olvastad már?

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt