Három kerék kétféleképpen: Intruder és Low Rider trike teszt

Új motor teszt
2014. december 12., péntek - Macko

Két nagyon eltérő három kerekű motort próbálhattuk ki. Mindkét trike nagyon újszerű és hatalmas élményben részesített, ismerkedjetek meg velük!

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Luxus motormárkát épít a Geely: PFMoto

Ipari hírek

Cimkék: , , , , , , , ,


Hozzászólások (10 hozzászólás)

bije -
Egy hasonló teszt oldalkocsis motorokkal? Mert ez tetszett nagyon 🙂

Macko -
Tervben van. Létezik egy olyan oldalkocsis BMW K1 Magyarországon, amelyből világviszonylatban egy darab van. Évek óta készülök becserkészni, és mindig elmarad. Úgyhogy napirendre tűzöm, de most nagyon! 🙂

galoscsabus -
Érdekes “dögök” ezek műszakilag, de semmilyen hatással nincsenek rám. Hiába a csillivilli feeling…. Talán ha egyszer mozgáskorlátozott leszek 😉 (A hét féltengely, gondolom két féltengely akart lenni)

XYZ -
Én egy Can-Am Spyder tesztet néznék meg szívesen.

Helmets on -
A Boom Intruder-t (vagy egy oldalkocsist) hasonló lehet vezetni mint egy quad-ot, azzal meg – kanyarodás terén – nincsenek jó tapasztalataim: mivel magasan ülsz, instabil az egész, max lassú járműnek jó 25 Km/h-ig:) Trike-okon legalább mindig van difi. A Low Rider is inkább azért lehet jobb kanyarban mert eléggé lent van a súlypont.

Macko -
XYZ: azt mi is nagyon szeretnénk! Ha összejön, mindenképpen megcélozzuk Kakucsot vele. 🙂

Macko -
Helmets: az Intruderen valóban volt egy olyan érzésünk, hogy ha agyon forszírozod, előbb-utóbb billen. De a lassú jármű hasonlat azért erősen eltúlzott. 🙂 A Low Riderrel viszont baromi jó volt kanyarodni. A körforgalomban, ahol együtt mozogtunk Ádámmal egészen elképesztő volt, mennyivel gyorsabban tudtam kanyarodni. De van ám recept az Intruder stabilitási hiányosságára. Azóta ugyanis sikerült kipróbálnom egy Hannigan K1200LT-t – a videója már megjelent -, na az kanyarsebességét tekintve nagyjából úgy fordult, mint a Low Rider. 😀

Helmets on -
Hát akkor a quad az valóban rosszabb lehet a kis tengely meg nyomtávjával:)

Szerpentinkirály: BMW K1200LT Hannigan trike teszt – Onroad.hu -
[…] hasonló felépítésű – pontosabban szólva annak tűnő – járművel, mégpedig a Boom Moto-Trike 1800-as Inruderrel. Elsőre nem sok eltérés van a két vas között – persze a kiindulási alapot […]

Szavazás: szerinted melyik a 2014-es év tesztmotorja? – Onroad.hu -
[…] Boom Trikes Moto-Trike Intruder 1800 – három kerék európai módra […]

Előző bejegyzés

A kis herceg nyomában: marokkói motoros túra, 1. rész

2014. december 08., hétfő
Motoros túra

Következő bejegyzés

A kis herceg nyomában: marokkói motoros túra, 2. rész

2014. december 15., hétfő
Motoros túra

Ezeket olvastad már?

Dörömböl a jövő: Energica Eva Ribelle RS (2021) teszt

2022. július 23., szombat

A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.

Elolvasom »
Új motor teszt

Sokszínű túrakabátok a Spyke kínálatából, 2. rész

2022. július 19., kedd

Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.

Elolvasom »
Termékbemutató

Felgyorsult villanyrobogó: Niu MQi GT EVO teszt

2022. június 26., vasárnap

A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.

Elolvasom »
Új motor teszt

Amikor a motoros baleset kettétöri az életed

2022. június 20., hétfő

Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.

Elolvasom »
Baleset és biztosítás