Az Egyesült Államok legidősebb motorkerékpár gyártója, az Indian Motorcycles idén is új modellel kedveskedik a cirkálók szerelmeseinek. Az év elején még csak hírbe hozták, hogy a Chieftain fölé pozicionált modellel kívánnak harcba szállni a jenkik ellen. Akkor még képeket nem láttunk a Roadmasterről, azonban az ígéretükhöz híven a nyár közepén bemutatták a teljes idomos luxustúrázójukat.
A műszaki alapok megegyeznek az alap Chief Classiccal és a felette elhelyezkedő két modellel, azonban gazdagabb felszereltséggel és több kényelmi funkcióval rendelkezik. Mivel a Harley Davidson Electra Glide Ultra Classic ellenfelének szánják, ezért nagyon hasonló stílusú a két motor. Az új Roadmaster talán még egy kicsit klasszikusabb, kecsesebb íveket vonultat fel, mint a csúcs Harley és a nagyméretű dobozoknak hála első pillantásra is kiváló utazómotornak tűnik. Az ülések formázása és a különleges anyagválasztás már csak hab a tortán – nem elég, hogy rendkívül kényelmes, még fűthető is. Ha ez sem lenne elég, hogy életünk párját magunk mögé csábítsuk, úgy kedveskedhetünk neki egy pár karfával is – biztos, ami biztos. Összesen száznegyven liter csomagot képes elnyelni a három doboz, amely tekintélyes űrtartalomnak számít még a legnagyobb túramotorok között is.
Egy ilyen kaliberű motornál lassan említeni sem kell, hogy a markolat is fűthető, összesen tíz fokozatban szabályozhatjuk a hőmérsékletet. A nagyméretű szélvédő és az állítható pozíciójú lábtartók tovább fokozzák a komfortot – a 200 wattos hangrendszer az unalmas autópályákat hivatott feldobni.
Az erőforrás a már korábban megismert Thunder Stroke 111 köbinches V2-ese lesz, amely a több mint 1800 köbcentiméterből 160 newtonméternyi forgatónyomatékot zúdít a hátsó kerékre. A blokk életre keltése kulcs nélkül is megoldható, azonban mintegy 6,2 millió forintnyi amerikai dollárt kell a kereskedésben hagynunk majd, ha egy legendás Indiant birtokolni szeretnénk
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »