A Suzuki az idei modellévre több különleges motort kínál nekünk, többek között az 1000-es, a 750-es és a 600-as GSX-R sorozatból is extra változatokkal készültek. Hogy a meztelen motorok szerelmesei se maradjanak különlegesség nélkül, ezért a GSR750-et is egy picikét megfűszerezték. Az utakat végigszemlélve eléggé ritka modellről beszélhetünk, használtan is csak néhány darabot kínálnak – valami miatt nem fogy úgy ez a gép, mint amennyire a 600-as testvére kelendő volt.
Most viszont a Yoshimura segítségével talán többen rávetődnek erre a speciális kiadású változatra. Az alap motort ugyanis egy Yoshimura R11-es kipufogóval teszik némileg combosabbá és hangosabbá. Mivel ez még kevés lenne egy külön nevet érdemlő kiadáshoz, ezért jár hozzá egy vagány formájú hasidom és a motor fényezése sem az a mezei kivitel. A vízhűtő bordáit egyedi alumínium lemez borítja és védi a sérülésektől – a hátsó ülést pedig egy takaró púp fedi, ezzel is hangsúlyozva a modell sportos mivoltát.
A pontos árát és a bevezetés időpontját még homály fedi, de talán ezzel az apró cicomával több vásárlót tud magához csábítani a Suzuki. Valljuk be, egészen komoly versenytársakkal kell szembenéznie, mint például a Yamaha FZ-8 vagy pedig a Kawasaki Z800. Ha a limitált kiadású GSR árával nem szállnak el túlságosan az alap változathoz képest, akkor még sikeres is lehet a piacon.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »